Jeffrey122 Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Hallo, Wanneer ik GTA IV speelde vroeger kreeg ik soms berichten van Brucie dat ik een auto moest stelen. Is dit in GTA IV TBoGT er ook nog? Groeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Nee, in TBOGT zijn er geen sidemissions waarbij je voertuigen moet stelen. In TLAD heb je wel sidemissions waarbij je motors moet stelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey122 Geplaatst: 10 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 Nee, in TBOGT zijn er geen sidemissions waarbij je voertuigen moet stelen. In TLAD heb je wel sidemissions waarbij je motors moet stelen. Thanks.. Wanneer krijg je dit bij TLAD? Groeten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 10 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2010 (bewerkt) Na de missie Bad Cop Drop zal je een telefoontje krijgen. Hierin word je vertelt dat iemand een paar motor's nodig heeft. Vanaf dat moment kun je via je mobiel --> Phonebook --> Angus --> Bike Theft overal en altijd een Bike Theft doen. In totaal zijn er 10 Bike Thefts te doen in benodigdheid voor de 100%. Bewerkt: 10 augustus 2010 door R-fl3x Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.