Sublime Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Hey, ik ben op zoek naar een ASUS laptop. Ik koop hem bij een vaders vriend van me (die heeft een computerbedrijf en voor wat meerprijs installeert hij windows 7 en nog wat programma's). Ik heb al wat gekeken, ik zoek eigenlijk een Core i5 2,66 ghz met een 1gb videokaart, en 4gb ram. de rest wat erin zit maakt me eigenlijk niet zoveel uit tenzij als ik het opmerk ;p. ik heb dus al op de asus website gekeken, en ook al een paar varianten gezien.. maar die zijn allemaal qua design bruin (bijvoorbeeld de N71Jv). kan je die ook in het zwart krijgen . Weten jullie misschien nog andere laptops met die specificaties maar met een ander design van Asus? Bewerkt: 11 augustus 2010 door Maikle Reageren
Hayte Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Een budget is altijd handig... en wat ben je van plan om ermee te doen? Je zegt een 1GB vid.kaart te willen, maar dan denk ik dat je er mee wilt gaan gamen, of niet? En gamen op een laptop is afgewezen, de voornaamste reden is dat je veel meer uit moet geven voor een game-laptop dan voor een game-desktop. Reageren
Sublime Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Een budget is altijd handig... en wat ben je van plan om ermee te doen? Je zegt een 1GB vid.kaart te willen, maar dan denk ik dat je er mee wilt gaan gamen, of niet? En gamen op een laptop is afgewezen, de voornaamste reden is dat je veel meer uit moet geven voor een game-laptop dan voor een game-desktop. budget ligt rond de 1000 - 1200 euro, maar dit is dan wel inclusief de service van de vriend van mn vader (installeren, configureren en service). dus laat ik zeggen dat de service van hem zon 200 euro kost (vergeleken met een laptop kopen via het internet). Ja, het is voor gamen en ja ik weet dat het waarschijnlijk duurder is dan een desktop en minder lang mee zal gaan, maar ik gebruik hem voornamelijk voor mijn opleiding waar 3d programma's nodig zijn. en ik koop dus lievere een wat duurdere laptop dan een laptop en een game desktop.. Reageren
Hayte Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Wat bedoel je met "service"? Garantie? En kan die vriend van jouw vader jou elke Asus laptop verkopen? Anders kan je het beste met hem overleggen wat het beste is. Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Wat bedoel je met "service"? Garantie? En kan die vriend van jouw vader jou elke Asus laptop verkopen? Anders kan je het beste met hem overleggen wat het beste is. Als computerzaak kan je die dingen natuurlijk altijd inkopen. Reageren
Hayte Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Als die computer zaak 1 laptop moet inkopen voor 1 consument, en dan nog service kosten overheen, kan je het net zo goed bij de Asus winkel kopen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.