PowerPats Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Topic is simpel welke game heb je aangeschaft omdat je er hoge verwachtingen van had maar die het uiteindelijk niet kon waarmaken. Hier is mijn lijstje, Je kan eventueel ook toevoegen waarom je het slecht vond. Modern Warfare 2 (PS3) Goede singleplayer maar multiplayer vond ik niet zo veel aan, Verkocht op marktplaats. Overlord Raising Hell (PS3) Leuke game opzich maar door gebrek aan een map in het spel raakte ik heel snel al verdwaalt en gefrustreert. helemaal gek werd je van het backtracken. Fat Princess (PS3) vechten hield alleen maar button-mashen in, en dan had ik er ook nog 15,00 voor betaalt. maar heb er toch nog een tijdje lol van gehad. Dit is het voor nu, Wat zijn jullie teleurstellingen ? Reageren
R-fl3x Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Raar maar waar; ik vond Battlefield Bad Company een echte misoogst... Het concept blijft steeds hetzelfde: schiet vijanden, raap iets op, schiet vijanden etc. Ook vond ik het kopen van Ratchet & Clank: Size Matters ( :$ ) totaal dom. Als het spel is uitgespeeld, wordt het te moeilijk gewoon om die eindboss te verslaan... Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 FIFA 07 (DS) Het is een tijdje geleden, maar ik heb denk ik drie wedstrijden gespeeld en toen het spel nooit meer aangeraakt. De graphics op de achterkant van het doosje zagen er best goed uit, maar het spel zelf was zo lelijk als de nacht. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Need for speed Prostreet PS2 Kreeg de game toen ik 8 was ofzo, 1x ff gespeelt, nooit meer gespeelt De graphics op de achterkant zagen er goed uit Ik d8 dat het leuk zou zijn net als de andere NFS's zoals Most wanted enzo Maar echt, wat een kutspel het leek alsof de camera gwn VAST was geplakt aan de achterkant van de auto Zelfs in bochtend kreeg je aleen maar de achterkant van de auto te zien enzo Echt een saai en dom spel... Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 GTA4, een spel helemaal geoptimalisserd voor de pc werd leuk vertelt, verbeterde graphics enzo. Nou vanaf de eerste keer spelen dacht ik al; 'ik ben genaait', maar toen kwam r* doodleuk met een patch 'die alles zou fixen' nou niks was minder waar en na 7 patches is het spel van slecht speelbaar naar onspeelbaar geworden door een keypress bug en een hoop andere biugs die bij de patches zijn toegevoegd, er zijn in totaal meer bugs toegevoegd dan gefixt bij de patches en nu ik windows 7 erop heb geinstalleeert kan ik het spel helemaal niet meer spelen. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Red Dead Redemption (PS3) De game was de eerste weken bij de release nog supergaaf, maar begon uiteindelijk te vervelen... Mijn mening, hoor. Rainbow Six Vegas (2) (PS3) Beide delen begonnen na het uitspelen van de storyline echt zo saai te worden... Ook als ik de games met een vriend deed was het nog saai. Verder heb ik nog nooit echt spijt gehad van game-aankopen. En anders speel ik gewoon een spel die ik nog wél leuk vind en dan speel ik na een tijdje toch weer even de games die ik saai vond. Bewerkt: 11 augustus 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Dakendak Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Red Dead Redemption (PS3) De game was de eerste weken bij de release nog supergaaf, maar begon uiteindelijk te vervelen... Vind ik ook. Ik ruil hem om voor Demon's Souls. GoW Chains of Olympus (PSP): Ik had de storyline op 1 dag uitgespeeld :/ Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 GTA4, een spel helemaal geoptimalisserd voor de pc werd leuk vertelt, verbeterde graphics enzo. Nou vanaf de eerste keer spelen dacht ik al; 'ik ben genaait', maar toen kwam r* doodleuk met een patch 'die alles zou fixen' nou niks was minder waar en na 7 patches is het spel van slecht speelbaar naar onspeelbaar geworden door een keypress bug en een hoop andere biugs die bij de patches zijn toegevoegd, er zijn in totaal meer bugs toegevoegd dan gefixt bij de patches en nu ik windows 7 erop heb geinstalleeert kan ik het spel helemaal niet meer spelen. Zelfde. En dan nog MW2, ik heb er een tijd lol aan beleefd, maar na een tijd kwamen er steeds meer en meer irritante mensen bij die het voor mij gewoon hebben verkloot. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Ik heb eigenlijk nergens spijt van gehad :o. Mss ooit RollerCoaster Tycoon 3 als ik het ff gespeeld heb dat ik er geen zin meer inhad. Maar soms wel PC trouwens Reageren
jeroen.engeler Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Dat is er natuurlijk maar eentje: Operation Flashpoint 2. Een jaar op gewacht en dan krijg je een game die door de bugs niet uitspeelbaar is. Nouja eigenlijk was m'n GTA IV voor de pc nog een veel grotere miskoop. Heb ik een splinternieuwe Alienware pc en dan krijg ik 15 fps, onspeelbaar dus. Bewerkt: 11 augustus 2010 door jeroen.engeler Reageren
Hayte Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 COD MW2, imo het slechtste multiplayer spel evah. Koop nooit meer zo'n moderne multiplayer shooter, kan niet wachten op Bulletstorm, hopelijk een normale shooter waarbij one shot one kill moeilijk is. Reageren
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Red Dead Redemption. Voor de Release vond ik hem echt geweldig, maar toen ik heb had en ik had een paar missies gedaan vond ik hem al meteen saai. Toen heb ik hem een paar dagen niet gespeeld en toen ging ik weer missies doen en toen begon de aktie al een beetje te komen. Nadat ik de Story heb voltooid wou ik voor de 100% (waar ik nog mee bezig ben) en nu heb ik op de een of andere manier niet zo'n zin meer om Red Dead te gaan spelen. Nu speel ik veel Multiplayer. CoD MW2 Ik had verwacht dat er meer missies waren. Dat viel me erg tegen. Nu speel ik veel Multiplayer. En af en toe Singleplayer om Achievements te gaan halen! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Tot mijn spijt moet ook ik zeggen dat RDR ook bij mij toch een beetje is tegengevallen. Op zich wel een goed game, maar het geld niet waard. Wellicht iets voor in de budgetbak... Ik was het lekker aan het spelen, totdat ik de storyline had uitgespeeld, en sindsdien ligt ie een beetje onder te stoffen. De fout die ik wel eens maak is een aankoop van een aantal games tegelijk. Bijvoorbeeld wat oudere games die in de aanbieding zijn, 3 voor de prijs van 2, dat soort ongein. Ik kocht bijvoorbeeld tegelijk Saints Row 2 en Assassins Creed, vlak voordat ik RDR kocht. Dus die twee games heb ik amper aangeraakt, terwijl het toch toppers zijn. Dus voorlopig koop ik niks nieuws, eerst maar eens de games uitspelen die ondergestoft zijn. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Need for speed undercover ps2; Was gewoon een mix van most wanted en carbon! Zelfde stad als MW en ook nog scheit handling en bagger grapichs! Verder heb ik niet zulke miskopen gedaan. Reageren
vice infernusX Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Red Dead Redemption. Het is een topspel, maar na 2 weken doorploegen zul je het niet zo vaak meer spelen. Ze zeggen dan dat er altijd wat te doen is, maar na de verhaallijn en de 100%(die vrij makkelijk te behalen is) is er niet zoveel meer te doen dan door de speelwereld rijden, minigames en de hideouts veroveren. NFS Prostreet Ik verwachtte ook dat het en leuke racer zou zijn zoals Carbon en Most Wanted maar er was geen bal aan en ik heb hem na een paar keer spelen laten liggen. Bewerkt: 13 augustus 2010 door vice infernusX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.