Jump to content

Teleurstellende Game-aankopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik krijg niet zo snel spijt van aankopen, echter waren er toch wel een paar.

Seaworld Adventure Parks Tycoon: Is dit echt een game of gewoon een reclamestunt? Graphics zijn geinig, maar da's echt het enige.

Een of ander glijbaanbouwspel: Het spel crashte continue en had geen uitdaging. Daarnaast kostte elk baanstuk een vermogen.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

3

• wesley123

2

• Dotz

2

• commando

1

Geplaatst:

Need for speed undercover ps2;

Was gewoon een mix van most wanted en carbon! Zelfde stad als MW en ook nog scheit handling en bagger grapichs!

Verder heb ik niet zulke miskopen gedaan.

Undercover was idd wel heel erg. Dat was gewoon een rechtstreekse most wanted rip, alleen dan met extra bugs(ik moest elke minuut wachten tot een deel weer geladen was)

Geplaatst:

pfoe da zou ik echt nie meer weten hoor. ik koop nie zo heel vaak spellen en eigenlijk koop ik alleen spellen die leuk zijn. khad wel zo'n spel gekregen, the orange box.. daar was echt hemal niks aan

Geplaatst:

Beijing 2008 :7

Godfather

Er zullen er nog wel zijn, maar ik kan er niet direct een paar bedenken. :puh:

• 1 maand later...
Geplaatst:

Super Scope 6

Afgezien van het feit dat ik er trots op ben dat ik bezitter ben en het een kei leuke game is, ben ik teleurgesteld. Ik heb er €35,- voor gedokt en een half uur gameplay achter de rug gehad.. Dat is meer dan een euro per minuut :-( .

Geplaatst:

Ik vond GTA4 nogal een miskoop voor de PS3. Ten eerste ik kan niet online spelen, schijnt een onoplosbare fout te zijn van mijn PS3, maargoed. Dat even als zijlijntje. Ten tweede, zodra je vrijwel het einde nadert van de storyline, dan begint het gewoon echt niets meer aan te worden. Veel missies zijn voorspelbaar. En een beetje rondscheuren, mja het is wel leuk in het begin. Maar daarna begint het echt te vervelen.

Ik benoem het in iedergeval tot een miskoop, hoogst waarschijnlijk zijn veel mensen het daar niet met me eens, maar ik vind het een miskoop.

Geplaatst:

Operation Flashpoint.

ik moet het spel nog een beetje ontdekken maar tot nu toe is ie bagger

je soldaten werken niet goed mee of je word uit het niets geraakt.

Geplaatst:

Een miskoop is het niet echt, aangezien het in mijn PS3-pakket zat, maar Killzone 2 is één van de grootste boutgames die ik ooit gespeeld heb. De graphics zien er goed uit en de AI is ook behoorlijk slim, maar de gameplay is verschrikkelijk. Het rondkijken verloopt ontzettend stroef, en je bent vrijwel altijd 'outgunned' vanwege de schaarse munitie. Daarnaast is het spel op sommige momenten frustrerend moeilijk, terwijl je je even later als een rambo een weg door het level kunt banen. Ik speel al jaren shooters, maar ik heb hier totaal geen plezier aan beleefd.

Verder viel Modnation Racers me een beetje tegen. Het ziet er wederom goed uit, en de mogelijkheden die je hebt zijn ook goed uitgewerkt. Maar ik vind het toch te karig allemaal. Een flink gebrek aan thema's voor het bouwen van tracks, waardoor ze op een gegeven moment allemaal op elkaar lijken. Op de karakters kun je je fantasie nog wel kwijt, maar bij de auto's ben je snel uitgekeken. En ook dit spel is op sommige momenten niet te harden, omdat het lijkt alsof de AI gewoon keihard aan het cheaten is.

Geplaatst:

Verder viel Modnation Racers me een beetje tegen. Het ziet er wederom goed uit, en de mogelijkheden die je hebt zijn ook goed uitgewerkt. Maar ik vind het toch te karig allemaal. Een flink gebrek aan thema's voor het bouwen van tracks, waardoor ze op een gegeven moment allemaal op elkaar lijken. Op de karakters kun je je fantasie nog wel kwijt, maar bij de auto's ben je snel uitgekeken. En ook dit spel is op sommige momenten niet te harden, omdat het lijkt alsof de AI gewoon keihard aan het cheaten is.

Onbegrijpelijk dat twee mensen zo'n verschillende ervaringen aan dezelfde game over kunnen houden! Ik vond de game zeer sterk!

• 3 weken later...
Geplaatst:

Voor de Playstation 3 zijn Prototype en H.A.W.X. de 2 grootste miskopen bij mij. Ik had veel meer van Prototype verwacht, het verhaal en de graphics vond ik tegenvallen.De gameplay viel wel mee. Bij H.A.W.X. waren de graphics mooi en het verhaal was aardig maar dat je niet kon landen en opstijgen vond ik jammer. Ik vond het ook jammer(bijna in elke vlieg game die ik heb gespeeld) dat het soms leek ofals je in je eentje tegen een hele zwerm van vliegtuigen moest opnemen. Ik had de storyline ook snel uitgespeeld en had eigenlijk meer van H.A.W.X. verwacht.

Geplaatst:

voor xbox 360:

heroes over europe

hier had ik van verwacht dat het meer om het dogfight (zoals hawx en ace combat 6) ging maar het gaat meer om ontsnappen, beschermen enz van dingen. Niks voor mij dus... :cry::cry:

OF-dragon rising

Hier had ik van verwacht dat het meer actie was zoals "we" zagen in modernwarfare 1 en 2, en niet in open velden door 20 mortieren worden verknalt.

pc:

assasins creed

het was leuk maar na een bepaalt momend is hij gewoon niet meer te spelen, je verdwaald snel, weet bijna niet wat je moet doen enz.

Geplaatst:

Als ik het hier zo lees had ik OF: Dragon Rising beter kunnen laten liggen. :D Ik heb de game nu zo'n 2 maand in huis, één keer gespeeld. Heb niet zoveel tijd voor gamen dus ik kan alleen meepraten over het eerste level. Dat was al niet echt makkelijk, overigens. Maar ik ben dan ook niet echt een shooter speler.

Verder ontopic:

Crackdown is een spel wat ik graag wil vergeten.. Schieten, schieten, schieten, schieten. Oeps, een boss: schieten, schieten, klaar. Het enige echt leuke aan de game is het belachelijk surrealistisch hoog kunnen springen. Dat is gewoon grappig om te doen en daar heb ik me zeker welgeteld een... kwartiertje mee vermaakt. De stoflaag over het hoesje is inmiddels zo dik als een Big Mac.

Geplaatst:

mw2 : omdat ik niet echt een online fan ben

saw : vond het al naar paar missies saai,klopt niet met de films

mafia 2 : is een goed spel maar snel uitgespeeld

heavy rain : je bent ziek als je allemaal die eindes gaat zoeken en soms krijg je niet eens een trophy als je verdient

maar sommige mensen zeuren hier best wel

bevoorbeeld : rdr naar een paar weken begon het te vervelen

wat wil je dan, dat is bij elk spel dat het gaat vervelen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...