Jump to content

Teleurstellende Game-aankopen

Recommended Posts

Geplaatst:

Toilet Tycoon: De naam al. Ooit als sinterklassurprise gehad. Ik kan er de grofste woorden aan vuil maken, maar sjongejongejonge, wat een k*tspel. Graphics zijn lelijk, totaal geen interactie en uitdaging. Pure bagger.

RollerCoaster Tycoon 3: Deze overtreft de oude RCT's zeker niet. Wat een saai spel. :zz:

Meer gekochte games die slecht waren heb ik eigenlijk niet als ik het me kan herinneren.

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Cheers.

3

• wesley123

2

• Dotz

2

• commando

1

Geplaatst: (bewerkt)

GTA 4 ik was nog een groentje en toen wist ik niet dat mijn pc het niet kon draaien :cry:

Bewerkt: door SanAndreasStories
Geplaatst:

RollerCoaster Tycoon 3: Deze overtreft de oude RCT's zeker niet. Wat een saai spel. :zz:

Meer gekochte games die slecht waren heb ik eigenlijk niet als ik het me kan herinneren.

Helemaal mee eens! Die rare 3d graphics en de sloomheid van het spel verpeste het helemaal eigenlijk.

Geplaatst:

Call of Duty Modern Warfare 2: Kl*te game :) Laat me niet nog meer zeggen over dit spel anders word ik het meest gehate lid hier :7

Vancouver 2010: Graphics zijn top. Gameplay was ook top. Maar ik snapte er geen zak van. Ik kon alleen trainen, trainen en nog eens trainen. :thumbsdown:

• 1 maand later...
Geplaatst:

COD MW2, imo het slechtste multiplayer spel evah. Koop nooit meer zo'n moderne multiplayer shooter, kan niet wachten op Bulletstorm, hopelijk een normale shooter waarbij one shot one kill moeilijk is.

Sniper rifle + stopping power pro + FMJ + Skils = One Shot One Kill...

Of je verlaagt de healt in Prive match

Blacksite, godsamme, wat een baggergame.

Had de Blacksite demo op de X360, en vond hem leuk om te spelen, en toen zag ik hem liggen voor 20 euro, maar bleek dat het een andere Blacksite versie was, genaamd Blacksite kutgame, alleen stond kutgame niet op de cover.

Kijken of ik hem kan verpatsen op MP.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

RDR: De storyline was leuk, daarna was het gewoon te saai, in je uppie in de onwijs grote map

Assassins Creed 1 + 2: Ik vind er gewoon niks aan, dat stille gedoe

Geplaatst:

Red dead redemption

deze werd heel snel saai na de storyline.

Verder denk ik vaak heel goed na over welke game ik koop :)

Operation Flashpoint:dragon rising:gewoonweg omdat hij te moeilijk was voor mij :$

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

had er vroeger wel een paar, omdat mijn oude PC ( destijds nog met een 700mhz processor ) het niet aankon...

dat was BF: Vietnam...

en toen ik een nieuwe computer kreeg, speelde niemand het meer :duh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...