llllllllll Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Hallo, ik zoek een programma om nucleare bommen te kunnen testen. Crysis kan m'n pc niet aan(Ja er is een mod voor Nucleare raketten) weet iemand een programma? Ik hoor t graag! MVG 10xl Reageren
mikej2 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Garry's mod misschien? Reageren
llllllllll Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Garry's mod misschien? Dat is? een spel, mod voor een spel? nooit van gehoord Reageren
Rutger. Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Garry's mod is inderdaad wel een 'mod' maar dan wel een beetje uit de hand gelopen Het is gemaakt voor Half-Life 2, Portal, Counter-Strike: Source en nog wel wat spellen. Ik weet niet of je Steam hebt, maar via Steam kan je Garry's Mod + Team Fortess 2 / Counter-Strike: Source kopen. (Garry's mod heeft 1 van de genoemde spellen nodig om te kunnen draaien) Een filmpje dat iemand gemaakt heeft: Reageren
llllllllll Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Iets anders? Reageren
Hayte Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Fallout 3 perhaps? Hoort dit overigens niet bij het ik zoek een game topic? Bewerkt: 12 augustus 2010 door Hayte Reageren
llllllllll Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Fallout 3 perhaps? Hoort dit overigens niet bij het ik zoek een game topic? Nou, niet echt, want ik vroeg Sofftware (gewoon een simpel programmatje) en geen spel Reageren
paul007 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Waarvoor heb je het programma nodig als ik vragen mag? Reageren
llllllllll Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Waarvoor heb je het programma nodig als ik vragen mag? Bommen nabootsen, kijken hoe het er in 3d uitziet, dingen opblazen, voor de lol (ok, bommen zijn niet leuk in real life maar dit is nep) Reageren
ikt Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen. Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik. Reageren
llllllllll Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen. Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik. Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer Reageren
ikt Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen. Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik. Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer Denk eerder aan een hoop Xeons GPGPU is nog niet erg ingeburgerd. Reageren
llllllllll Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen. Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik. Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer Denk eerder aan een hoop Xeons GPGPU is nog niet erg ingeburgerd. Is Xeon beter dan i7 dan? Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen. Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik. Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen... Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken. Reageren
Galiorix Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen... Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken. Dude, hij is 12... Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.