Jump to content

Software om nucleare bommen te testen?


Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik zoek een programma om nucleare bommen te kunnen testen.

Crysis kan m'n pc niet aan(Ja er is een mod voor Nucleare raketten)

weet iemand een programma? Ik hoor t graag!

MVG 10xl

Geplaatst:

Garry's mod is inderdaad wel een 'mod' maar dan wel een beetje uit de hand gelopen :puh:

Het is gemaakt voor Half-Life 2, Portal, Counter-Strike: Source en nog wel wat spellen. Ik weet niet of je Steam hebt, maar via Steam kan je Garry's Mod + Team Fortess 2 / Counter-Strike: Source kopen.

(Garry's mod heeft 1 van de genoemde spellen nodig om te kunnen draaien)

Een filmpje dat iemand gemaakt heeft:

Geplaatst: (bewerkt)

Fallout 3 perhaps?

Hoort dit overigens niet bij het ik zoek een game topic?

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Fallout 3 perhaps?

Hoort dit overigens niet bij het ik zoek een game topic?

Nou, niet echt, want ik vroeg Sofftware (gewoon een simpel programmatje) en geen spel

Geplaatst:

Waarvoor heb je het programma nodig als ik vragen mag? :)

Bommen nabootsen, kijken hoe het er in 3d uitziet, dingen opblazen, voor de lol

(ok, bommen zijn niet leuk in real life maar dit is nep) :*D

Geplaatst:

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Geplaatst:

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Geplaatst:

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Denk eerder aan een hoop Xeons :puh: GPGPU is nog niet erg ingeburgerd.

Geplaatst:

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Denk eerder aan een hoop Xeons :puh: GPGPU is nog niet erg ingeburgerd.

Is Xeon beter dan i7 dan?

Geplaatst:

Er bestaat simpelweg geen programma voor thuisgebruikers dat de natuurkundige wetten precies nabootst zodat je precies krijgt wat je ook in het echt krijgt. Een simpel programma voor botsproeven bijvoorbeeld is al heel wat ingewikkelder dan een simpel schademodel van een game. Ze krijgen daar wel de goede data, maar niet in real-time. Daarvoor moet je nogal wat renderen. Met explosies is het nog ingewikkelder. En zeker met grootschalige explosies. Het meest bevredigende spel/simulatie is G[arry's]Mod. Daar zien de explosies er grafisch goed uit. Paddenstoelwolkje, zichtbare drukgolf die effect heeft op de omgeving. Alle andere spellen, zelfs Crysis, kunnen dit niet zo goed nadoen.

Ohja, volgens mij heeft het Amerikaanse leger zoiets, maar dan heb je wel een hoop supercomputers nodig en dan nog is het niet real time, dacht ik.

Oké, jammer. En om het leger te vragen en héél véél computers te kopen met i7 en GTX295 is niet nuttig ofzo, dus jammer

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Geplaatst:

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Dude, hij is 12... :puh: Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...