Jump to content

Software om nucleare bommen te testen?


llllllllll

Recommended Posts

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Dude, hij is 12... :puh: Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. :sigaar:

Jij begrijpt 't kerel :sigaar::sigaar::clown:

1.Ik heb geen verstand van engines

2.Ik heb geen geld voor veel pc's die heel durr zijn :puh:

3.3D's max kan ik mee overweg maar ik heb m niet :D

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wil je met al die GTX295's? Enigste wat je hard nodig hebt zijn processoren en een goede verbinding daartussen...

Je kan iig 3dsmax proberen. Of zelf iets op de source engine schrijven. Of een eigen engine maken.

Dude, hij is 12... :puh: Ik denk niet of hij iets met 3DS Max kan of iets zou kunnen schrijven voor de source engine, laat staan een eigen engine ontwikkelen. :sigaar:

Jij begrijpt 't kerel :sigaar::sigaar::clown:

1.Ik heb geen verstand van engines

2.Ik heb geen geld voor veel pc's die heel durr zijn :puh:

3.3D's max kan ik mee overweg maar ik heb m niet :D

GMod is voor jou de beste oplossing. Als je wat rondzoekt (Google) kun je gratis versies vinden. Legaal. Ze zijn wel wat oud, maar er bestaan wel nuke mods voor, dacht ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...