Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Wie kan mij vertellen hoe je zelf wagens maakt???? ik wil het graag dan zorg ik ook voor deze site dat er nog wat wagens bijkomen maar ja dan moet mij het wel ff iemand leren plaats hier een reactie dan stuur ik je mijn mail (graag alleen een reactie als je het kan) Reageren
Arjen Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 Je moet wel even wachten. Soms zijn gebruikers niet online. Je moet niet na 2 uur vragen of er nog antwoord komt. Dat klinkt zo dringerig. Maar je moet in ieder geval een prog. hebben waarmee je auto's kan editten (Z-Modeler) Pak dan een auto uit VC en ga die verbouwen. Simpel zat. Alleen het is heel veel werk. Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) ik heb de ZModeller geinstalleerd maar hij loopt de hele tijd vast <_< ik importeer altijd die .ddf bestandjes die in jullie mods zitten op deze site Edit door 8-Ball: Niet dubbelposten, gebruik de edit knop! Bewerkt: 28 juni 2004 door 8-Ball Reageren
Ironfist Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 (bewerkt) voor dat je de models aanpast kun je best eerst leren hoe je textures enzo aanpast,dat is al een begin voor een beginning modder ps:het klinkt n00b dat texture aanpassen maar het is leuker als je denkt zoek wel effe een TXD programma op GTAGames.nl Bewerkt: 28 juni 2004 door Joriz Reageren
Eclipse Geplaatst: 28 juni 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 28 juni 2004 kan je dan ff uitleggen hoe dat moet :lol: alleen als je wil he :unsure: Reageren
Robienske Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 stuur een PM met je msn adres naar me dan leg ik het via msn wel uit Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 (bewerkt) heey mensen het is me gelukt!!! :lol: op naar de volgende stap...wie kan mij die leren???? edit: kijk hier mijn 1e creatie :rolleyes: : klik hier ik heb maar iets gedaan om te proberen dus zo mooi is hij niet B) Bewerkt: 1 juli 2004 door Rambo Reageren
Arjen Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 Leuk Alleen moet je de vorm nog veranderen. B) Reageren
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 dat ben ik ook aan het leren maar het is wel tamelijk moeilijk ps:rambo,heb je die texture verandert met de info die ik je heb gestuurd?dan heb ik toch verstaanbaar uitgelegd Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 ja zeker.....alleen had je me wel de verkeerde VC txd laten downloaden ik moest een andere hebben ps: en hebben jullie het al gezien?? ik ben superlid!!!!! Reageren
Ironfist Geplaatst: 1 juli 2004 Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 stuur me het url eens van jouw txd editor aub Reageren
Eclipse Geplaatst: 1 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2004 http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=6 en jij had mij de URL van de VC TXD viewer gegeven. :lol: maja dat geeft niet Reageren
Na$! Geplaatst: 3 juli 2004 Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 (bewerkt) [ hoe werkt da programma ? :blink: Bewerkt: 3 juli 2004 door marco vercetti Reageren
Eclipse Geplaatst: 3 juli 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2004 ehm.. ik geef je de URL http://www.gtagames.nl/downloads.php?release_id=6 suc6 ermee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.