Jump to content

Iphone 4 vraagje


K1pc0rn

Recommended Posts

Ik denk dat je te maken hebt met een Chineesje, 90 euro voor een Iphone 4 waarbij geen abonnement zit, lijkt me sterk overdreven.

Maargoed, zoek het nog even beter uit, of het geen na-maak is en of er echt geen abonnement bij zit, en zit dat er allemaal niet bij, dan koop je hem toch voor 90 euro, neem je maandje prepaid en kijk je hoe dat je bevalt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je te maken hebt met een Chineesje, 90 euro voor een Iphone 4 waarbij geen abonnement zit, lijkt me sterk overdreven.

Maargoed, zoek het nog even beter uit, of het geen na-maak is en of er echt geen abonnement bij zit, en zit dat er allemaal niet bij, dan koop je hem toch voor 90 euro, neem je maandje prepaid en kijk je hoe dat je bevalt?

maar hij was in de officiële t-mobile zaak, ik snap het ook niet

Link to comment
Delen op andere websites

De Iphone 4 is opzich een mooie gadget telefoon die speciaal word door de apps die je erop kan zetten en het appeltje op de achterkant. Hoewel de prijs om de telefoon te maken zelf zo'n 400 euro (wilde gok) zou zijn, kan apple hem toch verkopen voor 850 euro, omdat het een iphone is.

Je kan misschien ook een abbo bij je iphone 4 nemen van 10 euro de maand, maar dan betaal je wel een meerprijs voor de iphone, wat de deal bijna niet meer aantrekkelijk maakt.

EDIT, check hier voor de gehele prijslijst, de iphone 4 met een abbo van 13,95 per maand (laagste) kost 480 euro.

Bewerkt: door flippie13
Link to comment
Delen op andere websites

Hoewel de prijs om de telefoon te maken zelf zo'n 400 euro (wilde gok) zou zijn, kan apple hem toch verkopen voor 850 euro, omdat het een iphone is.

Alle onderdelen van de Iphone 4 kosten bij elkaar 187,51 dollar, dit is exclusief de kosten van het in elkaar zetten, maar die Chineesjes zullen niet zo veel kosten. Belachelijk hoeveel winst er op die dingen gemaakt kan worden.

ik wil denk ik een Iphone 4G kopen (kost bij mij in de dorp €89,95 zonder abbo)

maar kan ik ook gewoon prepaid doen of een ander goedkoper abbonemment? (die kost 44,99 per maand :duh:)?

Waar woon jij?! Ik kom gelijk daar naar toe!

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...