maries-01 Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Hallo, ik heb gta gedowlood via >>> Door Lantyz: Knip, geen warez op het forum, svp.<<< eenmaal gedowlood en geinstaleerd.. wil ik het spel opstarten maar komt er te staan ::: wrong disc inseted , pleas inserted the disc/dvd wie heeft daar raad mee. ik heb windows XP dus kan je daar mee rekening houden gr maries-01
vice Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) De oplossing is: Koop hem in de winkel, dan heb je een CD, en dan kan je het spel gewoon spelen . Nou ja, anders vermeld, we mogen je niet helpen als je GTA hebt gedownload. Tenzij het GTA 1 of 2 is dan. Bewerkt: 11 augustus 2010 door vice
Flokkert Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Een game downloaden via Internet is illegaal en daar mag niet over gesproken worden op het Forum. "Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)" Bewerkt: 11 augustus 2010 door folkerthoog
maries-01 Geplaatst: 11 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 het is gta san andreas ik weet niet welke dat is
Fezz Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 het is gta san andreas ik weet niet welke dat is Welke wat is?
Rikzone Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Ten eerste, ik vind persoonlijk niet dat je dit soort topics met CAPSLOCK AAN moet maken. Ten tweede, verkeerde topic, sowieso niet bij Modding. Ten derde, inderdaad, illegaal downloaden lijkt handig, slim, goedkoop, maar vaak werkt het niet meer omdat de beveiliging beter is. Aan Moderator of Admin, ik denk dat het slim is om dit topic te sluiten, voordat dit een spamtopic word
Recommended Posts