Rutger. Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Hai, Ik ben al tijden opzoek naar een GOED idee voor nieuwe software die ik kan maken in C#. Vroeger had ik erg veel fantasie, maar geen kennis om dit uit te voeren. Nu heb ik de kennis, alleen is de fantasie aan het afnemen! (of ik ben kritischer geworden, ja dat zal 't zijn) Maar jullie kunnen mij en jezelf helpen! ;D Heb je wel eens dat je iets wilt bekijken op je computer, maar dat het gewoonweg niet bestaat? Zeg het dan hier! Misschien zitten er goede ideeën bij (zoals bijvoorbeeld de Flitskikker InfoTool) waar de programmeurs mee aan de slag kunnen! =) Hopelijk hebben jullie wat ideeën! Groetjes, Een hopeloos geval.. ZaroX Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Een programma waarmee je al het geluid kan opnemen dat je op dat moment hoort, alleen dan voor windows 7 gebruikers. Ik heb nog geen enkel goed werkend programma gevonden. Een soort audacity, maar dan windows 7. Alleen opnemen en opslaan. Bewerken kan in andere programma's. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Een programma waarmee je al het geluid kan opnemen dat je op dat moment hoort, alleen dan voor windows 7 gebruikers. Ik heb nog geen enkel goed werkend programma gevonden. Een soort audacity, maar dan windows 7. Alleen opnemen en opslaan. Bewerken kan in andere programma's. Ik heb Windows 7 met Audacity en na wat prutsen met de instellingen werkt alles correct, dus waarschijnlijk staan bij jou de instellingen niet goed. Reageren
llllllllll Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 (bewerkt) Een programma waarmee je je CPU en GPU kunt upgraden bijv. van pentium4 naar een i7 (bestaat niet, en zal er nooit komen!) zou leuk zijn Bewerkt: 11 augustus 2010 door llllllllll Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Waarom post je dat als je weet dat dat er toch nooit zal komen? Dat is hardware, dat kan je niet met software 'upgraden' naar totaal andere hardware. Aan zulke opmerkingen heeft de topic starter niks. Reageren
ikt Geplaatst: 11 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2010 Een bruikbaar iets? Ga met sprites aan de slag en maak een simpele 2-D game. Maak een tool die wijzigingen kan aanbrengen in Windows, een soort tweaktool, maar dan minder geavanceerd. Of een webbrowsertje gebaseerd op Chromium. Reageren
Rutger. Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Een programma waarmee je al het geluid kan opnemen dat je op dat moment hoort, alleen dan voor windows 7 gebruikers. Ik heb nog geen enkel goed werkend programma gevonden. Een soort audacity, maar dan windows 7. Alleen opnemen en opslaan. Bewerken kan in andere programma's. Start>Bureau-accessoires>Geluidsrecorder? Een programma waarmee je je CPU en GPU kunt upgraden bijv. van pentium4 naar een i7 (bestaat niet, en zal er nooit komen!) zou leuk zijn Sorry, maar je geeft zelf al aan dat het nooit zal komen. En dat klopt Een bruikbaar iets? 1. Ga met sprites aan de slag en maak een simpele 2-D game. 2. Maak een tool die wijzigingen kan aanbrengen in Windows, een soort tweaktool, maar dan minder geavanceerd. 3. Of een webbrowsertje gebaseerd op Chromium. 1. Ben ooit begonnen met een 3D game, alleen sommige SDKs waren niet geschikt voor C#.. Verder vind ik 2D games niet leuk 2. Zou je dat iets beter kunnen uitleggen? Aan de hand van jou post merk ik dat er al "tweaktools" zijn. 3. Er zijn al genoeg Webbrowsers op deze wereld, waarvan een groot deel gemaakt wordt door de beginnende programmeur. :$ Bewerkt: 12 augustus 2010 door ZaroX Reageren
ikt Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Een programma waarmee je al het geluid kan opnemen dat je op dat moment hoort, alleen dan voor windows 7 gebruikers. Ik heb nog geen enkel goed werkend programma gevonden. Een soort audacity, maar dan windows 7. Alleen opnemen en opslaan. Bewerken kan in andere programma's. Start>Bureau-accessoires>Geluidsrecorder? Een programma waarmee je je CPU en GPU kunt upgraden bijv. van pentium4 naar een i7 (bestaat niet, en zal er nooit komen!) zou leuk zijn Sorry, maar je geeft zelf al aan dat het nooit zal komen. En dat klopt Een bruikbaar iets? 1. Ga met sprites aan de slag en maak een simpele 2-D game. 2. Maak een tool die wijzigingen kan aanbrengen in Windows, een soort tweaktool, maar dan minder geavanceerd. 3. Of een webbrowsertje gebaseerd op Chromium. 1. Ben ooit begonnen met een 3D game, alleen sommige SDKs waren niet geschikt voor C#.. Verder vind ik 2D games niet leuk 2. Zou je dat iets beter kunnen uitleggen? Aan de hand van jou post merk ik dat er al "tweaktools" zijn. 3. Er zijn al genoeg Webbrowsers op deze wereld, waarvan een groot deel gemaakt wordt door de beginnende programmeur. :$ Wat wil je dan in hemelsnaam doen? Ervaring oppoetsen? Een naam krijgen? Je zult wel ooit iets van die dingen moeten doen om skilled te blijven. Reageren
TomFurga Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Een programma waarmee je al het geluid kan opnemen dat je op dat moment hoort, alleen dan voor windows 7 gebruikers. Ik heb nog geen enkel goed werkend programma gevonden. Een soort audacity, maar dan windows 7. Alleen opnemen en opslaan. Bewerken kan in andere programma's. Op deze site zag ik vandaag staan: 6 Augustus, 2010 - 17:02 Audacity werkte prima toen ik Windows XP had, maar nu met Windows 7 doet hij het niet. Ik krijg geen geluid. Wie helpt mij? 10 Augustus, 2010 - 20:44 als je geluid wilt hebben met audacity voor windows 7 haal dan audacity unicode-1.3.9 binnen en deze werkt en voor opnameapparaten moet je hebben SPDIF Realtek AC´97 Audio heb je deze beiden dan werkt het geluid veel plezier er mee Misschien heb je daar wat aan? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.