Jump to content

beeldkwaliteit ps2


maikeldonkers

Recommended Posts

Hoi,

mijn vriendin heeft 2 weken geleden van een kennis een playstation 2 gekregen,en hebben we voor een paar euro San Andreas gekocht.

Nu speel ik dit spel al een ruime tijd op de pc, maar het viel me op dat het beeldkwaliteit op de playstation veel slechter is dan op de pc.

Het beeld is donkerder veel blokkererig/waziger, en tijdens snelle momenten en filmpjes krijgen we een hoop zwarte strepen door het beeld.

Is dit normaal? of zijn er instellingen die niet goed zijn? want het is toch wel een beetje een domper voor ons.

Groetjes,

Maikel

Link to comment
Delen op andere websites

Het donkere beeld is wel weg te wrken met de instellingen van de telievisie.

Als de ps het zelfde doet met andere spellen, kunnen jullie de ps teruggeven.

Als de ps niet het zelfde doet met andere spellen, dan kan er een fout in de schijf zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb de brightness een beetje bijgesteld dus dat is goed nu. Het lijkt erop dat het spel strepen geeft, als de disk aan het laden is. Dus misschien dat het lezen niet snel genoeg bij kan houden. Wel jammer dat de kwaliteit minder is op de ps2. Maar dan weet ik in ieder geval dat het zo hoort.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...