Jump to content

Stowaway

masterjudo

Recommended Posts

wie heeft er tips voor mij voor de missie Stowaway?

k heb ut al tig keer geprobeert maar ik kom niet eens in de buurt van dat vliegtuig :angry: m'n bikeskill is al bijna vol van het heen en weer rijden.

wie helpt mij?

Delen op andere websites

Je moet je iniedergeval geen zorgen maken over die bewapende mannetjes die daar vlakbij staan.

Probeer zodra je kan rijden zo snel mogelijk op het vliegtuig af te gaan natuurlijk dwars door die hele groep mannetjes heen.

Voor meer tips klik hier.

Edit: Wel erg toevallig dat 3 verschillende mensen op de zelfde tijd hebben gepost.

Bewerkt: door .Levi.
Delen op andere websites

ik heb de walktrough al gelezen en alle tips geprobeerd maar ik kom er niet in de buurt en ik heb hem al 20 keer geprobeerd allemaal zonder succes hoe hebben jullie hem precies gehaald :angry: :angry: :angry:

Delen op andere websites

is best simpel voorover leunen en vol gas door die blokkade en dan gas houden en zo'n beetje links aanhouden gelijk 1ex gehaald dus zo moeilijk is het niet trouwens ZONDER CHEATS

Delen op andere websites

het wazige is dat als je recht achter het vliegtuig blijft rijden het redelijk simpel is om het vliegtuig bij te houden. Terwijl als je er niet recht achter blijft rijden het bijna onmogelijk is.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...