masterjudo Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 wie heeft er tips voor mij voor de missie Stowaway? k heb ut al tig keer geprobeert maar ik kom niet eens in de buurt van dat vliegtuig :angry: m'n bikeskill is al bijna vol van het heen en weer rijden. wie helpt mij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joep Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 heb je al gekeken op de Walktrough? Daar staat de missie beschreven, hoe je hem het beste kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timos Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) De Walktrough wilt je wel helpen. EDIT: Joep was me voor Bewerkt: 25 juni 2005 door Timos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Je moet je iniedergeval geen zorgen maken over die bewapende mannetjes die daar vlakbij staan. Probeer zodra je kan rijden zo snel mogelijk op het vliegtuig af te gaan natuurlijk dwars door die hele groep mannetjes heen. Voor meer tips klik hier. Edit: Wel erg toevallig dat 3 verschillende mensen op de zelfde tijd hebben gepost. Bewerkt: 25 juni 2005 door .Levi. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Bij mij lukte het ook niet echt, na 3 keer proberen lukte het wel, mijn tip is om zo min mogelijk te bewegen, dat verlaagt de snelheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
denzijl Geplaatst: 2 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2005 ik heb de walktrough al gelezen en alle tips geprobeerd maar ik kom er niet in de buurt en ik heb hem al 20 keer geprobeerd allemaal zonder succes hoe hebben jullie hem precies gehaald :angry: :angry: :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 rijd door die gassies en die auto's heen en rijd een heel klein beetje naarlinks en dan vol gassen en als die tonnen eff weg zijn gelijk erin rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
plut0r Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 lukt ook niet bij ik <_< is in mijn ogen bijna onmogelijk :| Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 is best simpel voorover leunen en vol gas door die blokkade en dan gas houden en zo'n beetje links aanhouden gelijk 1ex gehaald dus zo moeilijk is het niet trouwens ZONDER CHEATS Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
plut0r Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 kan niemand es een filmpje maken hoe je het moet doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Samael Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2005 het wazige is dat als je recht achter het vliegtuig blijft rijden het redelijk simpel is om het vliegtuig bij te houden. Terwijl als je er niet recht achter blijft rijden het bijna onmogelijk is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
flash_8209 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Kan dat niet komen door slipstream? Of hebben ze dat er niet ingestopt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.