Jump to content

kan niet verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik wil windows calender en windows journal etc. verwijderen maar dat zegt ie van:" Uw bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren". en dan kan ik niks verwijderen terwijl het gewoon mijn account is op mijn eigen PC? hoe kan ik dit oplossen

Geplaatst:

door deze gewoon niet te verwijderen? Het is WINDOWS calendar en WINDOWS journal, mss nu ik 2 woorden in caps heb getypt snap je waarom je die niet kunt verwijderen? je zit ten slotte op een WINDOWS pc

Geplaatst:

je gebruikt het niet? Kun je het beste dan die dingen uitschakelen. Weggooien kan niet. Welke Windows gebruik je? In 7/Vista kun je in het programma-deinstallatievenster (Software) bij 'Windows onderdelen in-of uitschakelen' die dingen uitschakelen.

Geplaatst: (bewerkt)

door deze gewoon niet te verwijderen? Het is WINDOWS calendar en WINDOWS journal, mss nu ik 2 woorden in caps heb getypt snap je waarom je die niet kunt verwijderen? je zit ten slotte op een WINDOWS pc

je hoeft niet gelijk zo opgefokt te doen hoor.

je gebruikt het niet? Kun je het beste dan die dingen uitschakelen. Weggooien kan niet. Welke Windows gebruik je? In 7/Vista kun je in het programma-deinstallatievenster (Software) bij 'Windows onderdelen in-of uitschakelen' die dingen uitschakelen.

heel erg bedankt, het is opgelost :klap:

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

je hoeft niet gelijk zo opgefokt te doen hoor.

heel erg bedankt, het is opgelost :klap:

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

nee heeft niks met opgefokt te maken, dat is gewoon logisch nadenken ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...