Morph1 Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 hallo ik heb echt overal lopen zoeken naar gewoon een normale countdown maar ze zaten altijd verwerkt in andere scripts enz. ik wil gewoon een countdown met 4 seconden. dan telt hij af : 3, 2, 1, launch! bij de eerste seconde (3 in countdown) word de speler bevroren, bij de 2e seconde (2 in countdown) word de speler goed geplaatst, dan heb je de derde seconde waar nix gebeurt en bij de vierde (launch in countdown) krijgt hij vehiclevelocity. ik weet verder hoe alles ertussen moet (toggleplayercontrollable enz.) maar ik heb geen idee hoe je zo'n countdown maakt. heel erg bedankt. Reageren
Big Boss Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Ik denk dat dit wel werkt. Voor een per-player countdown moet je het iets anders aanpakken. // Bovenaan forward Countdown(); new count = 4, ctimer, cstring[6]; // /countdown cmd o.i.d. .. ctimer = SetTimer("Countdown", 1000, true); // Countdown functie Countdown() { count--; switch(count) { case -1: { KillTimer(ctimer); count = 4; } // stop de timer en reset de countdown case 0: GameTextForAll("~g~Launch!", 1000, 5); default: { format(cstring, sizeof(cstring), "~r~%d", count); GameTextForAll(cstring, 1000, 5); } } return count; } Reageren
Morph1 Geplaatst: 12 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 ok maar ik wil dus als een speler in een checkpoint gaat word hij bij 3 bevroren (togleplayecontrollable) bij 2 word hij goed neergezet (SetVehiclePos) dan heb je 1, en bij launch word de speler geunfreezed en dan schiet hij af (setvehiclevelocity) waar moet ik die dingen dan ertussen zetten en het kan alleen als een speler in een voertuig is (sorry voor de ontbrekende info bij eerste post) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.