Jump to content

Pre-orderen

PowerPats

Ik doe aan pre-orderen  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Ik pre-order al mijn games

• Ja
      3
    • Nee
      9
    • Soms
      23

Recommended Posts

Geplaatst:

Pre orderen het bestellen van een game voordat hij uit moet komen. Ik zelf heb er nooit het nut van gezien, Waarom doen mensen dit zijn ze bang dat op de dag van release de games al helemaal uitverkocht is in de winkels ?

Ikzelf koop een game gewoon in de winkel op de dag van release dan heb ik ook geen last van dat ik moet wachten tot de postbode eindelijk komt.

Wat doen jullie en welke voordelen vinden jullie dat er zijn ten opzichte van pre orderen of het gewoon in de winkel kopen ?

Geplaatst:

Ik doe er heel veel aan. Ik heb op het moment 3 games staan die ik ge-pre ordered heb. Fifa 11, PES 11 en Killzone III. Dit is gedaan bij de Game Mania. Ik heb er zo'n pasje voor met punten. Als je 1500 punten hebt krijg je een waardebon van 15 euro. Bij elke pre-order krijg je 100 punten bovenop het aantal punten van het spel. Een nieuw spel is 339 punten ofzo. 339 + 100 van de pre-order = 439. Tikt dan lekker aan :) En dat terwijl je niks bij hoeft te betalen. Makkelijk toch? Ik krijg daarnaast ook nog een SMS'je als de game binnen is. Dit is meestal vóór de officiële release al, dat ik hem op kan halen.

Geplaatst:

Ik pre-order niks. In 9 vd 10 gevallen kan ik hem hier al de dag voor de release in de winkel kopen, en anders op de releasedag zelf. :puh:

Geplaatst:

Ik Pre-order niet zo vaak. De enigste games die ik heb gepre-orderd, zijn Red Dead Redemption en Mafia II. De voornaamste reden is dat ze uitverkocht kunnen raken. Kun je weer overal gaan liggen te zoeken... :7 Plus dat ik bij Mafia II de Special Edition wil en die zijn het snelst uitverkocht... Vlak na de release van GTA IV wilde ik ook de Special Edition; zeker 10 winkels afgevraagd of ze die hadden en overal uitverkocht. :7 En tot slot scheelt het ook de verzendkosten. Anders komt het totaalbedrag zo raar uit.

Geplaatst:

Ik pre-order alleen nieuwe GTA's, want die zijn hier in het dorp altijd meteen uitverkocht. :7

Bovendien krijg ik m'n order dan meestal al tot 3 dagen voor de eigenlijke release datum.

Zo had ik EFLC al binnen op de Amerikaanse release datum, 3 dagen voor de Europese release.

Geplaatst:

Echt alleen maar heel soms en dan ook nog alleen voor mijn PSP (Mijn PC is te crappy om de nieuwere games af te spelen).

Maar dat doe ik dan ook alleen uit luiheid. Anders ben ik ook niet de slechtste die even de bus naar de stad pakt.

Dit vind ik ook veel fijner aangezien ik het spel dan eerst even kan vasthouden en even bekijken voordat ik hem daadwerkelijk koop. Ik kan de systeemeisen veel makkelijker vergelijken met een spel dat ik al heb.

Dut ik pre-order bijna nooit. Maar toch op sommige momenten wel.

Geplaatst:

In principe doe ik niet aan pre-orderen. De enige reden zou kunnen zijn voor een special limited edition, omdat je dan natuurlijk de kans maakt dat ie niet meer te krijgen is. Normale versies kan ik altijd wel krijgen op de releasedatum bij de Bart Smit bij mij in de buurt. Dus tenzij een game mij helemaal te gek lijkt en ik de special edition MOET hebben, zal ik niet pre-orderen.

Geplaatst:

Op het moment heb ik Medal of honor en Call of Duty: Black Ops gepre-orderd maar meer ook niet. Ik was op release naar de Bart Smit gegaan en daar lag gewoon de Just Cause 2 Limited Edition in het schap terwijl je die alleen kreeg al je hem pre-orderde. Dus het nut snap ik eigenlijk ook niet helemaal :*D

Geplaatst:

Ik heb het om eerlijk te zijn nog nooit gedaan, maar ik koop ook niet zo erg veel spellen.

Ik ga binnenkort wel Formula 1 2010 pre-orderen, zodat ik hem gewoon snel kan gaan zitten spelen. Kijken of dat pre-orderen wat is ^_^

Geplaatst:

Ik doe ook aan pre-orderen, zelfde als Visser. Ook krijg je bij Game Mania vaak de SE er gratis bij als je hem pre-orderet. Heb op dit moment GT5, BulletStorm en LA Ink staan op m'n lijstje.

Geplaatst:

Ik Pre-order heel veel. Waarom? Omdat ik de nieuwste games zo snel mogelijk wil spelen en veel te lui ben om weg te gaan. Dan is er maar één manier die kan helpen, pre-orderen. :D

Geplaatst:

Waarom? Omdat ik de nieuwste games zo snel mogelijk wil spelen en veel te lui ben om weg te gaan.

Da's niet lui, maar gemakkelijk.. :D

Ik heb gekozen voor "soms". Als ik een spel heel graag wil hebben en er echt naar uitkijk om het te gaan spelen kies ik voor pre-order. Zoals bijvoorbeeld het geval was bij GTA IV, en misschien dat ik Mafia II ook ga doen.

Overigens ga ik zelden/nooit naar een winkel om een spel te kopen, bijna allemaal via internet besteld of via Steam.

Geplaatst:

Maar dan vraag ik me af de mensen die meestal niet naar de winkel gaan om iets te kopen komt het ook door je leeftijd en dat je sommige games niet meekrijgt ?

Geplaatst:

Maar dan vraag ik me af de mensen die meestal niet naar de winkel gaan om iets te kopen komt het ook door je leeftijd en dat je sommige games niet meekrijgt ?

Nee, als je goed zoekt kun je spelen veel goedkoper vinden dan in de winkel. Daarbij gebruik ik bijvoorbeeld budgetgaming en tweakers.

Geplaatst:

Nee, ben 22, bij mij gaat het vooral om het gemak van online bestellen en betalen en de postbode komt een pakketje afleveren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...