Jump to content

Pre-orderen

PowerPats

Ik doe aan pre-orderen  

35 leden hebben gestemd

1. 1. Ik pre-order al mijn games

• Ja
      3
    • Nee
      9
    • Soms
      23

Recommended Posts

Geplaatst:

Alleen gedaan bij Episodes from Libery City, en ik ga ook LittleBigPlanet 2 special edition pre-orderen. Voor de rest koop ik al mijn games in een winkel :)

Geplaatst:

Ja, sommige games dan. Niet elk spel wat ik wil hebben pre-order ik, maar sommige wel. Toptitels meestal wel, zo pre-orderde ik MW2 bijvoorbeeld. Maar games waarvan ik weet dat die gewoon de dag zelf of de tijd na de release te koop zijn pre-order ik niet.

Geplaatst: (bewerkt)

1 keer: EfLC. Ik had hem 2 dagen voor de release binnen. INTERTOYS FTW

Bewerkt: door dji-unit
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb tot nu toe alleen maar Red Dead Redemption ge-preorderd. Ik doe het alleen als het een goede game is.

Bewerkt: door folkerthoog
Geplaatst:

Als ik per se de special edition van een bepaalde game wil dan pre-order ik hem .

En als het een game is waarvan ik denk dat die snel uitverkocht zal zijn dan pre-order ik hem ook wel. :puh:

Geplaatst:

Ik pre-order alleen als het een special edition is of als ik zeker weet dat die game bijna overal uitverkocht gaat zijn.. :)

Geplaatst:

Ik pre-order alleen als het een special edition is of als ik zeker weet dat die game bijna overal uitverkocht gaat zijn.. :)

same thoughts

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...