eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Ik weet dat dit topic niet bij dit stuk past, maar ik kon het nergens anders vinden. wie weet de mooiste, die niet veel ruimte inneemt, en handigste opneem programma ? Fraps idegeval niet, want 1 filmpje van 28 sec is wel 250 mb, alvast bedankt Reageren
RTS Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Als je de filmpjes die je met fraps hebt gemaakt gaat editten in Windows Movie Maker kan je ze veel kleiner maken bij het opslaan. Reageren
eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 Bedankt voor de tip :lol: Reageren
leonnet Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 kan iemand mij uitleggen hoe dat fraps werkt ? k heb het geprobeert maar hij nam niks op :-S Reageren
eXperion Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juni 2005 je start fraps op, ga naar de spel waar je het wil opneemen. als je wilt opnemen, druk op F9, en dan gaat die recorde Reageren
kortman_8 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ik heb fraps ook, maar moet je dan heel de tijd f9 ingedrukt houden om te filmen? Want dat is wel lastig onder het spelen. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ik heb fraps ook, maar moet je dan heel de tijd f9 ingedrukt houden om te filmen?Want dat is wel lastig onder het spelen. Nee, hoor je drukt op F9 aan het begin van je filmpje en aan het einde van je filmpje! Je kan fraps downloaden op GTAGames.nl! Reageren
kortman_8 Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Geplaatst: 26 juni 2005 Ik heb fraps ook, maar moet je dan heel de tijd f9 ingedrukt houden om te filmen?Want dat is wel lastig onder het spelen. Nee, hoor je drukt op F9 aan het begin van je filmpje en aan het einde van je filmpje! Je kan fraps downloaden op GTAGames.nl! thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.