DaddyPimp Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 Onderwerp: Films? Of iets anders. Soort design: Signature Size design: Maakt niet uit Render: Maakt niet uit Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk natuurlijk!
Royboow Geplaatst: 12 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2010 (bewerkt) Ik wil wel meedoen Ik zend een sig in die ik nog had liggen Hij is van de Nickelodeon serie Invader Zim: Bewerkt: 14 augustus 2010 door Royboow
DaddyPimp Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Hier is de mijne; Succes! *Edit; De Arabische tekst staat voor zijn gehele naam Bewerkt: 14 augustus 2010 door DaddyPimp
GwnHugo Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Mijn stem gaat naar DaddyPimp. De sfeer in die signature vind ik veel beter dan in die van Royboow. Ook is die van Royboow wel heel erg lang, maar er gebeurt niet zoveel. De achtergrond is toch best saai naar mijn mening. Op die van DaddyPimp heb ik verder niks aan te merken. Maar allebei, heel erg goed gedaan.
Flitskikker Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Mijn stem gaat ook naar DaddyPimp. Niet dat ik die heel geweldig vind, maar die van Royboow is "verpest" door het lettertype/tekst.
.Levi. Geplaatst: 19 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Helaas wat weinig stemmen, misschien had het nog wat voor Royboow kunnen worden. Het lijkt erop dat DaddyPimp aast op die 1e plek in de Ranking. Weer heeft hij een battle gewonnen en verdient hiermee +1 punt voor in de ranking! Helaas heeft Royboow verloren en wordt bij deze uit de ranking geknikkerd vanwege de minpunt die hij oploopt. Closed & ranking updated.
Recommended Posts