Jump to content

ps3 vol

Mrkwark

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi

ps3 is helemaal vol dus ik heb laats een externe gekocth. maar ik kon niet alles op slaan dus nu is hij weer vol wat kan ik het best doen .en nee ik ga er niets af gooien.

Bewerkt: door Agent_Smith

maar kan je ook die spellen (savegames) over zetten en ik had ergens gelezen dat hij het mischien niet pakt

Geplaatst:

Alle savegames kun je gewoon over zetten. Voordat je als een dolle je oude HDD eruit trekt, moet je ze wel eerst ff op een USB stickie zetten, en ze later weer van je USB naar je nieuwe HDD kopieëren.

Geplaatst:

bedankt

even nog een vraag somige save games staan vergrendeld dus ik kan ze niet over zetten confused2.gif

>>> Door Thundercover: Berichten samengevoegd, gebruik voortaan de Edit- of Bewerk-knop.<<<

Geplaatst:

Een grotere HDD erin zetten, ik dacht is gelezen te hebben dat je er tot 1TB in kan steken.

Tot 750GB, hoor.

-----

Als je je oude interne schijf backupt op je externe schijf kun je de back-up zo weer herstellen op de nieuwe interne schijf. Deze opties kun je vinden bij de systeeminstellingen als ik het goed heb.

Geplaatst:

Je savegames kan je alleen onder jou eigen PSN naam gebruiken. Als je dus nu bijvoorbeeld op het PlayStation Netwerk "Agent_Smith" heet moet je die ook op je nieuwe HDD gebruiken. Als je je savegames bij het PlayStation Netwerk account "Agent_Smith2" zet zullen ze niet werken.

Geplaatst:

Je savegames kan je alleen onder jou eigen PSN naam gebruiken. Als je dus nu bijvoorbeeld op het PlayStation Netwerk "Agent_Smith" heet moet je die ook op je nieuwe HDD gebruiken. Als je je savegames bij het PlayStation Netwerk account "Agent_Smith2" zet zullen ze niet werken.

Not true, je heb enkele games die dit hebben zoals Burnout: Paradise. Games zoals GTA, Fifa en Midnight Club kunnen wel geshared worden. Let wel op dat de trophies dan wel worden geblokkeerd. ;)

Geplaatst:

Not true, je heb enkele games die dit hebben zoals Burnout: Paradise. Games zoals GTA, Fifa en Midnight Club kunnen wel geshared worden. Let wel op dat de trophies dan wel worden geblokkeerd. ;)

Ik heb de Grand Theft auto IV savegame naar mijn broertje zijn account gekopieerd en dit kan niet. Dan kan hij deze savegame niet opstarten!

maar alls een paar savegames vergrendeld zijn en voor Hayte wat maakt dat uit

Geplaatst:

Een grotere HDD erin zetten, ik dacht is gelezen te hebben dat je er tot 1TB in kan steken.

Tot 750GB, hoor.

-----

Als je je oude interne schijf backupt op je externe schijf kun je de back-up zo weer herstellen op de nieuwe interne schijf. Deze opties kun je vinden bij de systeeminstellingen als ik het goed heb.

maar hij geeft aan mislukt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...