Jump to content

PSN Voucher Codes

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal!

Toen ik een PS3 gekocht had zat daar een promotiecode bij voor een aantal games. Stardust HD, Gran Turismo 5 en nog een paar. Die heb ik dus geactiveerd op mijn (oude) account. Nu ben ik al weer een paar jaartjes verder en heb ik een nieuw account. Is het mogelijk om deze promotiecode alsnog te activeren op m'n nieuwe account? Kan ik de code op het oude account op een manier deactiveren zodat ik hem weer kan gebruiken?

Cheers :bier:

paul007

Geplaatst: (bewerkt)

nee je kan een code maar een keer activeren maar je kan ook je oude account instellen als nieuwe gebruiker en dan kan je gewoon alles weer van je oude account af downloaden.

groeten, Ricorvs

Bewerkt: door ricovs
Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Maar dit is helaas niet mogelijk. Bij Stardust HD en GT5 Prologue zit een soort systeem waardoor maar één gebruiker de content kan gebruiken.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie. Maar dit is helaas niet mogelijk. Bij Stardust HD en GT5 Prologue zit een soort systeem waardoor maar één gebruiker de content kan gebruiken.

Meestal is dat een systeem dat je als je hem gebruikt met het ene account dat je er dan 24 uur lang sinds je gestopt bent met spelen er met een ander account pas op kan.

Geplaatst:

kan wel !! Je logt in op je (oude)account gaat naar de playstaiton store daar ga je naar overzocht gedownload en voila daar staan ze.

Geplaatst:

Meestal is dat een systeem dat je als je hem gebruikt met het ene account dat je er dan 24 uur lang sinds je gestopt bent met spelen er met een ander account pas op kan.

Thanks ik ga het is proberen.

Geplaatst:

kan wel !! Je logt in op je (oude)account gaat naar de playstaiton store daar ga je naar overzocht gedownload en voila daar staan ze.

Omg, zie je dan niet staan dat het met Stardust HD niet werkt? Hij kan ze wel downloaden, installeren maar niet spelen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...