Jump to content

IDEAL internetbankieren als 14 jarige? en nog iets

Recommended Posts

Geplaatst:

kan ik met IDEAL internetbankieren als ik pas 14 ben?

en nog iets kleins: als ik een bijlagen wil toevoegen kan dat niet want 5 van de 5 mb is al gebruikt, hoe kan ik dit verwijderen zodat het weer 0 mb is?

Geplaatst: (bewerkt)

1. Natuurlijk kan dat. Ik ben 13 en ik vind het een fijne manier. Er wordt ook niet om gevraagd. Je wordt zegmaar doorverbonden naar de site van de gewenste bank waarvandaan je wilt betalen en dan voer je daarvan je accountgegevens in. (gebruikersnaam en wachtwoord) Ik kan het gewoon zonder problemen.

2. Kan volgens mij niet, want bij mij zit het ook inderdaad helemaal vol... Misschien als je een administrator lief in de ogen kijkt, dat die ruimte wilt vrijmaken voor je. :engel:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

2. Ga naar instellingen (of klik hier als je lui bent) en klik dan op Bijlagen (of klik hier als je lui bent). Dan zie je de lijst met bijlagen die je geüpload hebt.

Je vinkt rechts de bestanden aan die je wil verwijderen (als je ze allemaal wil verwijderen klik je op het bovenste vakje waar de titels van de rijen staan). Klik dan op het knopje 'Geselecteerde bijlagen verwijderen'. En tadaa, je hebt weer ruimte.

Geplaatst:

en nog iets kleins: als ik een bijlagen wil toevoegen kan dat niet want 5 van de 5 mb is al gebruikt, hoe kan ik dit verwijderen zodat het weer 0 mb is?

Ga naar je profiel -> mijn profiel wijzigen-> instellingen-> bijlagen. Daar heb je een overzicht van al je bijlagen, die je kunt verwijderen.

Geplaatst:

2. Ga naar instellingen (of klik hier als je lui bent) en klik dan op Bijlagen (of klik hier als je lui bent). Dan zie je de lijst met bijlagen die je geüpload hebt.

Je vinkt rechts de bestanden aan die je wil verwijderen (als je ze allemaal wil verwijderen klik je op het bovenste vakje waar de titels van de rijen staan). Klik dan op het knopje 'Geselecteerde bijlagen verwijderen'. En tadaa, je hebt weer ruimte.

thanks!

(en ik was lui 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...