wannes12 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Ik zoek een nieuwe pc omdat mijn oude pc geen nieuwe games meer aankan zoals gta4 en dirt 2. Budget: Liefst onder 500 euro maar maximum 600 euro Doel: Adobe cs5 kunnen laten werken, 3ds max moet ook kunnen werken(mag normaal geen probleem zijn) en games zoals gta iv, dirt 2, ... Desktop: desktop Merk pc of samengesteld: Maakt niet uit zo lang als ik hem maar zelf niet in elkaar moet zetten Benodigde randapparatuur: niks Besturingssysteem: Liefst xp maar windows 7 mag ook ( maar zeker geen vista) Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: geen Voorkeuren voor merk (ATi/NVIDIA, AMD/Intel): Maakt niet uit Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: AZo lang als ik hem zelf niet in elkaar moet zetten is het goed Extra koeling (voor overklokken)?: Geen idee Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.