XxViperxX Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Heb niemand er nog over gehoord dus is dit een (nieuwe) easter egg? ik zag dit mannetje in de Victim winkel naast dat hotel waar je met missies auto's naar de garage moest brengen in San Fierro, volgens mij hete die missie 555 WE Tip. Screen 1 Screen 2 Screen 3 --Even een link naar de plaatjes gezet-- Waren nog al groot Bewerkt: 25 juni 2005 door Exabyte Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Nice ik kan hem niet vinden in de walktrough. En zover ik hier ben heb ik hem niet langs zien komen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 toen ik net naar buiten liep bij victim zag ik hem weer over de stoep wandelen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hij is ook alleen op de PC. Er zijn zo nog andere mensen, met oude kleren aan. Eigelijk zijn het gewoone mannetjes met Andere kleren aan. Voor mijn is het GEEN easter egg. (Ik heb ze gezien tewijl de eerste missie van WUZIMU) Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik vind het zeker boeiend, ik heb alleen de Ps2 versie en daar heb ik hem nog niet gezien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik heb hem op de PS2 versie wel al eens gezien. En dit was al bekend. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 volgens mij is dit mannetje wel een easter egg wie zet er nou een kartonnen doos op z'n kop, en hij moppeld rare texten volgens mij is dit net zo'n easter egg als dat kampeer mannetje met die rugzak op z'n rug Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik niet dit is van de Epsilon Backpacker Walktrough Waarschijnlijk ken je "The Epsilon Program" wel. Nou, naast de reclames op de radio, heeft dat Epsilon Programma ook gekken rondlopen die het woord moeten verspreiden. Wanneer je dichtbij hem staat, hoor je hem verschillende dingen zeggen, zoals "I've read the Epsilon Traject...And now I feel ALIVE!". Hij heeft altijd een rugzak bij zich met daarop een blauwe slaapzak. Je kunt hem vinden in Verdant Bluffs. Iemand met een kartonne doos op zijn hoofd Dat zijn gewoon zwervers. Die kan je overal bijna zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
henk_jan Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Hij is ook alleen op de PC.Er zijn zo nog andere mensen, met oude kleren aan. Eigelijk zijn het gewoone mannetjes met Andere kleren aan. Voor mijn is het GEEN easter egg. (Ik heb ze gezien tewijl de eerste missie van WUZIMU) dag et nie vriend hij is er ook op de PS2 <_< Dit mannetje loopt heel vaak in SF bij Zero's RC shop, en hier is al een topic over, daar staat ook de betekenis van de tekst die op het hoedje staat. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Ik heb die gast nog nooit eerder gezien ik zal er eens op letten,ik heb gta sanandraes op de playstation 2. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 (bewerkt) Ik vond ze bij de achterkant van wuzimu. Chinatown. Hiero. En ja het kan tot hij op de PS2 is <_< Maar als dit zo is... is dan die Kartonne dozen in Grove Street ook een EASTER EGG. Bewerkt: 25 juni 2005 door GoKu Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 LOL! dat heb ik nog nooit gezien bedankt ik ga ook even kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Niks speciaal en totaal geen easter egg, het is gewoon een zwerver Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XxViperxX Geplaatst: 25 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ga je toch geen doos op je kop zetten Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 ga je toch geen doos op je kop zetten Niet echt een zinvolle post. -- Hij staat al in de walktrough dus dan is het hierbij -Topic Closed- Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts