bestofgta1 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 beste gta mensen je heb eers een mod instaleerder nodig om mods in het spel of op je cd te krijgen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 beste gta mensen je heb eers een mod instaleerder nodig om mods in het spel of op je cd te krijgen Welkom op 't forum, maar wat bedoel je? Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 beste gta mensen je heb eers een mod instaleerder nodig om mods in het spel of op je cd te krijgen Welkom op 't forum, maar wat bedoel je? Het lijkt een beetje op een mededeling Vertaling: Beste GTA mensen,Als je een mod wilt installeren heb je eerst een programma nodig die mods kan installeren. Zodat je het in het spel of op je CD kan krijgen. Dit haal ik er uit Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Nou, dan hangt het van de mod af. Een cleo mod installeer je zo: download cleo3. Volg de instructies die erbij zitten. Lukt het niet? ga dan naar youtube. (ik zou cleo3 nemen want cleo4 werkt voor geen meter.) Als je dan een cleo mod hebt, ga naar je installatie map van GTA SA en kies de map: "CLEO" Stop hem daar in. DYOM (beter gezegd: MPACK) installeer je door hem in user files te doen. Maar, je hebt evengoed cleo nodig. Voertuigen: SAMI mod installer heb je nodig. Kies in het programma een bestand (voertuig) dat je gedownload hebt. Dan moet je de naam invoeren en klik op: install mod. Wapens: Hier heb je IMGtool voor nodig. Download het en replace de files met de file die je hebt. Intructies: ctrl R = replace een bestand F2 = Zoek een bestand De rest weet ik zo niet uit mijn hoofd. Missies: Missies die je niet nodig hebt voor DYOM, moet je replacen in de map die staat aangegeven in de Readme. DYOM missies: Stop ze in je userfiles. De naam is: dyom1.dat Je kan de 1 in 2 to en met 8 veranderen. Je moet het zien als een soort saveslot. Savegames: Stop ze in je userfiles van SA. De naam is meestal: GTASAsf1.b De "1" kan je in 2 tot en met 8 veranderen. zo verander je van slot. Veel plezier ermee. P.S: dit moet in het modding forum, maar aangezien je nieuw bent, is dit een tip. Supergtagamer Reageren
Beagle Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Verkorte versie van mijn tutorial: Hoe installeer je een mod. Reageren
GTAFAN15 Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Hallo Hoe kan ik gebouwen in sa verwijderen die in het spel horen en ik kan geen eens mods toevoegen damn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.