erwinsteen Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) Hey jongens/meiden Uuhm, ik heb veel leuke mods/trainers gebruikt voor GTA IV en heb er heel lang en veel van genoten, Maar waar ik toch EGHT al een heeele lange tijd op wacht. Is CRUISE CONTROL :O Cruise control lijkt mij zooo fet.. Zodat je als je in een auto zit de snellheid op verschillende hotkeys kan instellen, bvb F1= 30 km/pu F2= 60 km/pu F3= 70/80/90/100/of wat dan ook km/pu, dat je dat allemaal zelf kan in voeren en kan geruiken zodat je niet overal tegen aan RRRACHT Maar jammer genoeg is deze "GTAIV droom" van mij nog nooit uitgekomen Als iemand zoiets kan maken zullen ik en meer mensen heel leuk vinden denk ik :O Maar ik bedoel zeg maar niet dat als je op F1 drukt (30 km/pu) en dat de auto dan INEENS 30 gaat, nee gewoon zoals hij normaal rijd xD Misschien is iemand intelligent genoeg om zoiets te kunnen maken, kom op doe het voor je reputatie! Nee maar, als iemand aardig genoeg zou kunnen zijn ben ik voor eeuwig dankbaar :$ Bewerkt: 13 augustus 2010 door erwinsteen
Fezz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Je had aan de moderators kunnen vragen of ze hem wilden verplaatsen.
Beagle Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1825
Recommended Posts