D-V-D-K Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt. Volgens mij is het deze playlist: wikigta - gta iv - liberty rock radio Ik denk dat je the who of zz top bedoel. Vertel eens de woorden die er ongeveer in voor komen. supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Hey, Op 'een radio zender' bij GTA IV heb je een oud 80's nummer waarvan ik de naam zoek, volgens mij is het van Phil Collins maar ik weet het niet zeker, weet iemand dit nummer? Bedankt. Volgens mij is het deze playlist: wikigta - gta iv - liberty rock radio Ik denk dat je the who of zz top bedoel. Vertel eens de woorden die er ongeveer in voor komen. supergtagamer Volgens mij komen de meeste '80 nummers van de radiozender Vice City FM (klik). Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 ja en dat radiostation vind je alleen in TBoGT, en hij zegt GTA4, dus lijkt me onwaarschijnlijk(alhoewel het waarschijnlijk is dat de TSer weer eens vaag is, as usual) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 @Wesley123, sorry; had z'n post niet duidelijk doorgelezen :$ OT:heb nog even alle radiozenders doorgezocht, maar nergens staat er een liedje van Phil Collins. Vast van een andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 @Wesley123, sorry; had z'n post niet duidelijk doorgelezen :$ OT:heb nog even alle radiozenders doorgezocht, maar nergens staat er een liedje van Phil Collins. Vast van een andere daarom zeg ik ook: kijk bij: Liberty Rock Radio Dat is classic rock Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Het nummer dat je zoekt heet "Mama", door Genesis, waarvan Phil Collins inderdaad zanger is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
D-V-D-K Geplaatst: 13 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Het nummer dat je zoekt heet "Mama", door Genesis, waarvan Phil Collins inderdaad zanger is. Bedankt, dat is 'm! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer. Bewerkt: 13 augustus 2010 door dji-unit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hakbijl-Harrie Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 (bewerkt) je kunt ook zo'n nummer bellen he dan zeggen ze welk liedje het is Als je nog eens een nummer tegenkomt, en je wilt op die tijd weten welk lied het is, kun je met je telefoon naar het volgende nummer bellen; 948-555-0100 Daarna krijg je de stem van Lazlow te horen (de host van ZiT!). Wacht even en dan zul je een sms'je krijgen met de naam en songwriter(s) van het nummer. ja precies ja! Bewerkt: 13 augustus 2010 door Hakbijl-Harrie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.