S.Knoop Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Nu zit ik met een probleem. Mijn computer is laatst gecrasht en moest alles opnieuw installeren. Dus ook GTA4 + EFLC. Alles gaat goed tot ik me moet aanmelden bij Game for Windows live. Ik voer m'n inloggegevens in en krijg nu steeds melding dat m'n account niet volledig is gedownload. Ik kan dus niet inloggen. Bij socialclub gaat alles wel normaal. Wat kan ik doen? Ik kan zo niet spelen omdat je niet kunt saven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 augustus 2010 Geeft hij ook aan dat GFWL moet update ofzo? Zoja voer dat dan uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.Knoop Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 De update gaat wel goed. Maar ik krijg steeds de melding dat mijn account niet volledig wordt gedownload. Wat is dat Windows live toch een kut systeem. Het lijkt wel of ik ben geblokkeerd ofzo. Zo wordt gamen gewoon een regelrechte ramp. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Je hebt een bestand waarmee je GFWL niet hoeft te hebben. maar dan kun je niet online spelen. Naam en waar je kan downloaden weet ik zo niet percies uit mn bol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Je hebt een bestand waarmee je GFWL niet hoeft te hebben. maar dan kun je niet online spelen. Naam en waar je kan downloaden weet ik zo niet percies uit mn bol XLiveLess heet dat, dat schakelt inderdaad Games for Windows Live uit. Maar dat antwoord had hij ook al gekregen in zijn (nutteloze) tweede topic. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.