KillerXL Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Als ik de BC7mod 4.0 helemaal goed installeer op San Andreas, dan crasht het spel na het laden van een savegame. Ik heb het weleens eerder geinstalleerd gehad, dus ik weet hoe het werkt, maar nu doe ik alles precies hetzelfde, en werkt het niet Het is een kersverse gta sa, nog niks geks mee gedaan qua modden, behalve een paar auto's erin gezet maar dat is alleen in gta3.img dus daar zou het niet aan kunnen liggen... Heb zelf nog alles opnieuw gedaan met cleo3 installer Reageren
Fezz Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Savegame werkt dan niet. je moet een nieuwe game starten. En je moet je gta SA patchen naar 1.0 en cleo 3/4 wel geïnstalleerd hebben Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Dat is niet waar; je savegames kan je gewoon spelen met CLEO. Reageren
Fezz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Ohw, mij lukte het namelijk niet. Wel als ik een new game startte. Reageren
KillerXL Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Ja savegames kun je gewoon spelen, kon ik de vorige keer ook gewoon zonder dat ik gepatcht had, ik heb ook gta versie 1.0 dus hij zou moeten werken. Heb Cleo3 geinstalleerd. Maar dat doetie niet. Een nieuwe game kan ik ook niet laden! Er is dus iets anders aan de hand weet iemand een oplossing? EDIT: Ben er achter gekomen dat heel cleo niet werkt.. alle cleomods werken niet en niet alleen Bc7 mod EDIT2: Opgelost, Cleo 4 geinstalleerd nu werkt het gewoon Bewerkt: 14 augustus 2010 door KillerXL Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.