snelwegfreak Geplaatst: 13 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2010 Hallo allemaal, ik heb een vangrail texture nodig voor mijn 3D wegen. Heeft iemand er eentje? Of kan iemand misschien diegene uit GTA SA of GTA IV (als dat bij IV kan) halen? Ik heb deze namelijk zelf niet Alvast ontzettend bedankt! Reageren
Beagle Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Op CGTextures.com kan je er vast wel eentje vinden . Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 17 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Ja, daar had ik al gekeken, maar die zijn net te shiny, ik ben op zoek naar een texture van een vangrail die niet meer zo glimt, maar ook niet roest... Thanks anyway Reageren
Beagle Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Je kan in het graphics gedeelte vragen of ze 'm wat viezer voor je willen maken.. Reageren
Fezz Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Dit misschien? Ht is van die site die Beagle al noemde. Reageren
snelwegfreak Geplaatst: 19 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 19 augustus 2010 Dit misschien? Ht is van die site die Beagle al noemde. Ja, die had ik allemaal al geprobeerd. Maar nog niet echt met een bevredigend resultaat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.