Jump to content

epic fail! [gta iv the expirices of gay tony


RAMAKERS

Recommended Posts

  • 2 weken later...

heey als ik probeer een missie te starten bij de moeder van de speler, op gta iv the expiside of gay tony, dan zegt ie loading maar hij laad helemaal niet hebben meerderen mensen dit?

plies help me

Ik denk dat je dit bedoelt:

heey , als ik een missie probeer te starten van ""Mommie's house"" de moeder van de speler, op gta episodes from liberty city: The ballad of gay tony, dan zegt die dat die laad , maar hij laad helemaal niet hebben meerderen mensen dit?

pleas help me

>>> Door Jacky-2007: Als je iemand wil verbeteren, doe het dan op zijn minst correct. In jouw "verbetering" zie ik nu al drie spel- en taalfouten zitten. Niet zo bijdehand tenzij je met recht bijdehand mag doen. :tu: <<<

Spellincontrole geeft anders weinig fouten aan :duh:

Bewerkt: door davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

heey , als ik een missie probeer te starten van ""Mommie's house"" de moeder van de speler, op gta episodes from liberty city: The ballad of gay tony, dan zegt die dat die laad , maar hij laad helemaal niet hebben meerderen mensen dit?

pleas help me

>>> Door Jacky-2007: Als je iemand wil verbeteren, doe het dan op zijn minst correct. In jouw "verbetering" zie ik nu al drie spel- en taalfouten zitten. Niet zo bijdehand tenzij je met recht bijdehand mag doen. :tu: <<<

Spellincontrole geeft anders weinig fouten aan :duh:

Ik ga hier volledig offtopic but whatever, I do what I want (voor degene die Cartman kennen). Ik heb jouw spel- en andere fouten in het vet aangeduid.

Eerste fout: dubbele aanhalingstekens? + het is de missie Momma's Boy.

Tweede fout: laad moet met dt, idem voor derde.

Vierde fout: meerderen mensen?

Het is midden in de nacht en ben moe en ga nu in mijn bedje kruipen dus ik mag bijdehand doen.

Link to comment
Delen op andere websites

heey , als ik een missie probeer te starten van ""Mommie's house"" de moeder van de speler, op gta episodes from liberty city: The ballad of gay tony, dan zegt die dat die laad , maar hij laad helemaal niet hebben meerderen mensen dit?

pleas help me

>>> Door Jacky-2007: Als je iemand wil verbeteren, doe het dan op zijn minst correct. In jouw "verbetering" zie ik nu al drie spel- en taalfouten zitten. Niet zo bijdehand tenzij je met recht bijdehand mag doen. :tu: <<<

Spellincontrole geeft anders weinig fouten aan :duh:

Ik ga hier volledig offtopic but whatever, I do what I want (voor degene die Cartman kennen). Ik heb jouw spel- en andere fouten in het vet aangeduid.

Eerste fout: dubbele aanhalingstekens? + het is de missie Momma's Boy.

Tweede fout: laad moet met dt, idem voor derde.

Vierde fout: meerderen mensen?

Het is midden in de nacht en ben moe en ga nu in mijn bedje kruipen dus ik mag bijdehand doen.

verklaring: Lui :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...