S.Knoop Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Wat een bende is GFWL toch. Na opnieuw installeren van GTA kan ik niet meer op GFWL komen. Ik heb er zo de pé in dat ik GTA niet meer speel. Bij RSC gaat alles wel goed na herinstallatie. Blij dat ik nog games heb die dit gedoe niet hebben. Die accountverplichtingen werken alleen maar tegen. Waardoor je de game niet kan spelen omdat je niet kan saven hierdoor. Dus heeft het geen zin om GTA4 te spelen. Wie kan mij helpen? Want ik weet echt niet meer wat ik nog kan doen om het op te lossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jacky-2007 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Je kan de PC-versie van IV spelen zonder GFWL koppeling met een aanpassing genaamd XLiveless. Op gelinkte pagina kan je de omschrijving vinden en de tool downloaden. Je kan dan weliswaar niet online, maar je kan wel weer probleemloos Liberty City in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.