K1pc0rn Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 ik wil dus Garry's mod en Half Life 2- Episode 2 kopen maar dan krijg ik deze error als ik op betalen druk: "Er is een fout opgetreden bij het initialiseren of bijwerken van je transactie. Wacht enkele minuten en probeer het opnieuw of neem contact op met de ondersteuning van Steam". ligt het aan Steam of aan IDEAL ofzo? ik heb al iets van 20 minuten gewacht maar nog steeds dezelfde error. ik heb contact opgenomen met Steam, maar ik weet niet hoe zij het kunnen oplossen hoor Reageren
ikt Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Wacht een dagje Misschien zijn ze nog bezig met de iDEAL integratie, of zijn ze wat bugs aan het fixen. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) nu is het gelukt om verder te gaan maar nu ga ik naar die Rabobank website en dan geeft ie zwart beeld en doet hij niks meer, dan doe ik rechtermuisknop op dat zwarte beeld en doe ik pagina herladen en dan zegt ie in eens dat ik de betaling geanuleerd heb? hoe kan dit? EDIT: nu krijg ik deze error "Je aankoop is niet voltooid. Bij het verwerken van de betaling is er een probleem opgetreden met de autorisatie. Selecteer een andere betalingswijze". wat betekend dit? Bewerkt: 14 augustus 2010 door lennart1995 Reageren
Galiorix Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Wat voor browser gebruik je? Ik heb problemen met internetbankieren als ik het via Internet Explorer doe op mijn computer, ik gebruik er op Windows liever Firefox voor of op OS X Safari. Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Wat voor browser gebruik je? Ik heb problemen met internetbankieren als ik het via Internet Explorer doe op mijn computer, ik gebruik er op Windows liever Firefox voor of op OS X Safari. ik gebruik firefox op Windows Vista. maar hij opent een internet browser in Steam (dus niet van Firefox) is er toevalig nog een andere site waar ik Garry's mod kan kopen? hij geeft nog steeds geen beeld ook met paypal lukt het niet Bewerkt: 15 augustus 2010 door lennart1995 Reageren
rienie Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Er is geen anderen legale manier om aan Gmod te komen. Illegaal kan het wel. Maar dat mag hier niet besproken worden. En dan is Gmod ook niet leuk. Veel fouten enzovoort. Reageren
Fezz Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 En dan is Gmod ook niet leuk. Veel fouten enzovoort. Nee hoor Reageren
rienie Geplaatst: 17 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2010 Bij mij wel Dji-unit. Kan de laatste wiremod niet werkend krijgen. En de wiremod de erbij zat werkte niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.