Jump to content

GTA IV crash >:(

Spartecus

Recommended Posts

cpu niet goed genoeg, misschien net voor low en de grafische kaart kan misschien net low-medium aan.

Zet de instellingen op zijn laagst en start gta4 via LaunchGTA4.exe als administrator.

Ok zal het uitproberen bedankt

Maar toch gek want hij moet hem aan kunnen omdat ze dat in de winkel zijden lekker genaait ben ik dus :S

Delen op andere websites

nou nee, het zijn verkopers het zou hun een worst wezen of je pc het spel eigenlijk niet aan kan.

oke heb setting verandert en ik dacht grapic gaan achter uit maar alles lijkt het zelfde.

Alleen ga ik wel een beetje eigenwijs doen want water is minder mooi dus die zet ik iets hoger :puh:

Maare bedankt wesley voor de hulp :)

Delen op andere websites

GTA IV is heel erg snel te crashen. Krijg je vaak de SMP-60 error? Heb je dit probleem het vaakst in Multiplayer of in single player? Als het in Multiplayer is dan ligt het niet aan jou PC, maar aan mensen met mods. In Multiplayer kan één iemand met mods er binnen 5 minuten voor zorgen dat jou spel crasht en dat van een ander in dezelfde server niet.

En voordat ik toegeschreeuwd wordt dat "GTA IV helemaal niet vaker crasht dan EFLC!!": You're wrong. Dat is dus wel zo. Mijn spellen zijn beide exact hetzelfde gemod(alleen handling-line mods, die zorgen zelf niet voor crashes), en ik speel altijd met dezelfde personen. Echter, één iemand in GTA IV zorgt er na 5 minuten ALTIJD voor dat iedereen in de server crasht. Hij heeft dezelfde mods in EFLC, en in EFLC crashen we niet als hij erbij komt.

Verder is een crash tijdens het spelen (na een tijdje) bijna nooit het gevolg van een computer die niet goed genoeg is. Meestal resulteert dat in lag, ofwel een crash bij het opstarten, en niet een crash tijdens het spelen. Overigens, als je slim bent laat je het water gewoon op zo laag mogelijk staan. Alle beetjes helpen, dus stel dat het wel komt doordat je pc niet goed genoeg is, dan zal hij in ieder geval minder snel crashen.

Bewerkt: door Mythbuster
Delen op andere websites

• 2 weken later...

GTA IV is heel erg snel te crashen. Krijg je vaak de SMP-60 error? Heb je dit probleem het vaakst in Multiplayer of in single player? Als het in Multiplayer is dan ligt het niet aan jou PC, maar aan mensen met mods. In Multiplayer kan één iemand met mods er binnen 5 minuten voor zorgen dat jou spel crasht en dat van een ander in dezelfde server niet.

Geen SMP-60 Error

En voordat ik toegeschreeuwd wordt dat "GTA IV helemaal niet vaker crasht dan EFLC!!": You're wrong. Dat is dus wel zo. Mijn spellen zijn beide exact hetzelfde gemod(alleen handling-line mods, die zorgen zelf niet voor crashes), en ik speel altijd met dezelfde personen. Echter, één iemand in GTA IV zorgt er na 5 minuten ALTIJD voor dat iedereen in de server crasht. Hij heeft dezelfde mods in EFLC, en in EFLC crashen we niet als hij erbij komt.

Sever Crash :O

Ik heb dat wel eens meegemaakt in EFLC.

Speelde gwn free mode er waren veel mensen en opeens Leave iedreen op het zelfde moment :S

Ik weet niet of je dat bedoelt

Verder is een crash tijdens het spelen (na een tijdje) bijna nooit het gevolg van een computer die niet goed genoeg is. Meestal resulteert dat in lag, ofwel een crash bij het opstarten, en niet een crash tijdens het spelen. Overigens, als je slim bent laat je het water gewoon op zo laag mogelijk staan. Alle beetjes helpen, dus stel dat het wel komt doordat je pc niet goed genoeg is, dan zal hij in ieder geval minder snel crashen.

hmmmm maar water is mider moot :( mag het echt niet?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...