Drumpie Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Hee ik heb een probleem met Red Dead.. Ik heb dus gister de DLC op de PSN store gekocht met een mastercard en hij installeert vervolgens automatisch. Maar zodra ik dan in de game kom en in het menu Downloadable Content aanklik staat er "No Downloadable Content Installed". Nou daarbij weer naar de PSN store en gedownload, kwam de DLC bij Game te staan en heb ik hem geinstalleert, terug naar Red Dead en hij doet het weer niet. Dit is overigens ook met de gratis DLC Co-op. Ik vind dit echt klote want wil die trophies behalen met een vriend. En als niemand dit weet, kan ik dan op een of andere manier contact opnemen de de PSN Store? Bewerkt: 14 augustus 2010 door Drumpie Reageren
gta master 1 Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Uit welk land komt je Red Dead Redemption en uit welk land heb je de DLC gedownload? Die moeten namelijk overeenkomen. (Als je de game uit Nederland hebt, bij welke winkel?) Reageren
Drumpie Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 (bewerkt) Uit welk land komt je Red Dead Redemption en uit welk land heb je de DLC gedownload? Die moeten namelijk overeenkomen. (Als je de game uit Nederland hebt, bij welke winkel?) Ik heb de Red Dead Redemption van de site www.Yourgamezone.nl. Ik weet niet waar het spel vandaan komt, hoe kan ik dit oplossen? En waar op het hoesje van het spel staat welke regio het is? Bewerkt: 14 augustus 2010 door Drumpie Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Als er op het hoesje een pegi 18+ rating staat komt die uit Europa, als er op het hoesje een ESBN rating staat komt die uit Amerika Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Je moet je BLES-code is vergelijken met de Bles-code van de DLC die je gekocht hebt in de PSN store als die codes niet hetzelfde zijn dan kan de DLC niet werken met jouw RDR versie. De Bles-code van de game vindt je aan zijkant van je doosje en de bles-code van je dlc vindt je bij de omschrijving. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.