7ulian Geplaatst: 26 mei 2006 Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 ( ( volgens mij sterft deze topic een beetje uit) Maare, weet niemand wat ik bedoel? zoals ik zij komt het liedje op Headradio, FuturoFM en Osmosis voor. Mischien is het geen disco maar het lijkt er wel op. plz Reageren
bas1313133 Geplaatst: 23 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2006 sorry voor de bump king radio taxi must die Reageren
CarThief Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Geplaatst: 24 september 2006 Kleine BUMP! Dit begon al stoffig te worden... En mijn favoriet is TAXI DRIVERS MUST DIE! hehe. Die harde muziek, de leuke text... Hehe. Alsof er chaos op de straat is, zoals in mijn bot level, die meschien niet af gaat door een crash... of een fout... Die ene... van die krishna radio station... the over bidden over god gaat? die is ook wel leuk. En die russiese radio station, met al die onderbrekening, problemen, enzo... hehehe. zelfs; "...Tape machine broke..." Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.