Vegeta-Z Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Hallo iedereen, Als ik begin met de missie "payback" van Pegerino,doet alles het op het begin perfect maar als ik vervolgens naar de plaats rijd waar je naartoe moet gaat ie de cutscene laden alleen hij blijft maar laden en stopt niet. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe dit opgelost kan worden? Groeten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Instellingen op het laagst? Tijdens de cutscene het GFWL venster openhouden? Meer weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 14 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Instellingen op het laagst? Tijdens de cutscene het GFWL venster openhouden? Meer weet ik niet Ja ik zal het proberen als mn instellingen op het laagst staan. Alleen het vreemde is dat ik dit nog nooit eerder heb gehad en behalve dat is mn cpu best nieuw. En wat is GFWL? Heel erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2010 Games For Windows Live, dat venster kun je openen door op HOME te drukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Games For Windows Live, dat venster kun je openen door op HOME te drukken. Ik heb het alle 2 geprobeerd en het is niet gelukt helaas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta-Z Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2010 Games For Windows Live, dat venster kun je openen door op HOME te drukken. Ik heb het alle 2 geprobeerd en het is niet gelukt helaas Haha laat maar is al gelukt disc was gewoon een beetje vuil Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.