Rikzone Geplaatst: 14 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2010 Ik wil graag de .txd file op een ped applieën maar dat lukt niet. Ik krijg de .dff wel goed geimport, maar de textures niet. Ik zag op JoepToep een filmpje die dat liet zien. De persoon sleepte de .txd via zijn venster naar 3DS Max. Mij lukt dat niet, hoe los ik dit op? Reageren
Beagle Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Je kan geen TXD inladen in 3DS Max. Je moet eerst de textures uit de TXD halen door middel van bijvoorbeeld TXD Workshop. Die kan je dan gebruiken in Max. Reageren
Rikzone Geplaatst: 15 augustus 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Je kan geen TXD inladen in 3DS Max. Je moet eerst de textures uit de TXD halen door middel van bijvoorbeeld TXD Workshop. Die kan je dan gebruiken in Max. Oow, dus gewoon export, via png ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.