Jump to content

Keyboard


jallehab

Recommended Posts

Ey allemaal .. ik weet niet of het hier thuis hoord maar probeer het gewoon :puh:

Ik wil graag een keybord kopen ( muziek ) lieft van het merk yamaha .. maar weet echt niet welke .. ik ben beginner en wil niet te veel geld uit geven 300 - 350 euro incl standaard en adapter .. en das al te veel ..

Wil lieft een goed keybord waar ik niet na een maar weken op uitgeken ben :puh: zo als nu me keybord van 30 euro :puh:

Heeft 1 van jullie er verstand van zo ja , HELP me plzz ..

Wil voor al bekeden nummers speelen van bekende artiesten .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik zou eens een kijkje nemen op http://www.peterverspuy.nl. Daar zijn allerlei keyboards te vinden tussen de 50 euro en 6700 euro.

Bijvoorbeeld deze voor 329 euro, waar ook MIDI op zit zodat je hem (als je wilt) kunt aansluiten op een computer. Bovendien is het aanslaggevoelig, wat imo mij ook een behoorlijk pluspunt is.

Een beetje goedkoper kan natuurlijk ook: klikje. Hierbij geen MIDI, maar wel aanslaggevoelig.

Overigens misschien ook een goed idee om gewoon bij een muziekwinkel langs te gaan zodat je ze kunt uitproberen. Op een plaatje ziet het er erg mooi uit allemaal, maar de kwaliteit van het geluid, kwaliteit van de toetsen e.d. is lastig te zien op een plaatje.

Overigens heb ik zelf alleen een keyboard van de ALDI ergens onderin een kast liggen (misschien dezelfde? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

hahah nee die van mijn komt van de blokker vandaan :puh: ... maar goed idd wil wel ff langs gaan bij een muziek winkel allen als ik er naar toe ga wil ik ok wel meteen kopen dus daarom eert ff beetje op intenet zoeken enzz.. want de muziek winkels zitten hier niet echt in de buurt :( ik heb zelf ook al een hele mooi gevonden de yamaha PSR-E413 .. met standaart en apdapter en beschemhoes 400 euro :)

Link to comment
Delen op andere websites

hahah nee die van mijn komt van de blokker vandaan :puh: ... maar goed idd wil wel ff langs gaan bij een muziek winkel allen als ik er naar toe ga wil ik ok wel meteen kopen dus daarom eert ff beetje op intenet zoeken enzz.. want de muziek winkels zitten hier niet echt in de buurt :( ik heb zelf ook al een hele mooi gevonden de yamaha PSR-E413 .. met standaart en apdapter en beschemhoes 400 euro :)

ik weet niet of je nog op zoek bent

maar die PSR-E413 is wel een goed ding

heb er een paar jaar lang les op gehad en het is vrij standaard niet heel bijzonder maar tog lekker geluid

ik heb zelf een PSR-3000 maar die is tog wel wat duurder dan jouw budget :puh:

als je echt veel gaat spelen zou ik voor de PSR-R413 gaan of door sparen voor een duurdere

met een goedkoop ding ben je idd er snel weer op uitgekeken en het geluid valt dan tegen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...