Jump to content

Keyboard


jallehab

Recommended Posts

Ey allemaal .. ik weet niet of het hier thuis hoord maar probeer het gewoon :puh:

Ik wil graag een keybord kopen ( muziek ) lieft van het merk yamaha .. maar weet echt niet welke .. ik ben beginner en wil niet te veel geld uit geven 300 - 350 euro incl standaard en adapter .. en das al te veel ..

Wil lieft een goed keybord waar ik niet na een maar weken op uitgeken ben :puh: zo als nu me keybord van 30 euro :puh:

Heeft 1 van jullie er verstand van zo ja , HELP me plzz ..

Wil voor al bekeden nummers speelen van bekende artiesten .

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi,

Ik zou eens een kijkje nemen op http://www.peterverspuy.nl. Daar zijn allerlei keyboards te vinden tussen de 50 euro en 6700 euro.

Bijvoorbeeld deze voor 329 euro, waar ook MIDI op zit zodat je hem (als je wilt) kunt aansluiten op een computer. Bovendien is het aanslaggevoelig, wat imo mij ook een behoorlijk pluspunt is.

Een beetje goedkoper kan natuurlijk ook: klikje. Hierbij geen MIDI, maar wel aanslaggevoelig.

Overigens misschien ook een goed idee om gewoon bij een muziekwinkel langs te gaan zodat je ze kunt uitproberen. Op een plaatje ziet het er erg mooi uit allemaal, maar de kwaliteit van het geluid, kwaliteit van de toetsen e.d. is lastig te zien op een plaatje.

Overigens heb ik zelf alleen een keyboard van de ALDI ergens onderin een kast liggen (misschien dezelfde? :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

hahah nee die van mijn komt van de blokker vandaan :puh: ... maar goed idd wil wel ff langs gaan bij een muziek winkel allen als ik er naar toe ga wil ik ok wel meteen kopen dus daarom eert ff beetje op intenet zoeken enzz.. want de muziek winkels zitten hier niet echt in de buurt :( ik heb zelf ook al een hele mooi gevonden de yamaha PSR-E413 .. met standaart en apdapter en beschemhoes 400 euro :)

Link to comment
Delen op andere websites