R-fl3x Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Waar kun je die bèta vinden? Ik download ze nu alleen voor het uitzicht Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb een tijdje een versie vanaf een USB-stick gedraaid en dat werkte redelijk goed. Het startte snel op en dat is ideaal als je even snel je pc wil aanzetten om iets te checken. Bij Windows moet je dan ook meteen een hele opstartprocedure door (die in de loop van de tijd toch nog steeds langer wordt). Bij Chrome OS was het bijna direct opgestart. Helaas ondersteunde de versie die ik gebruikte geen PDF's en laat ik die nu veel nodig hebben. Waarschijnlijk is dat inmiddels wel verbeterd, dus ik kijk wel uit naar Chrome OS. Voor gamen of specifieke applicaties draaien is het niet geschikt, maar voor internetten, e-mail en YouTube (op een laptop) is het prima. Reageren
Fezz Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb gewoon een internet laptop. Met XP ik heb er alleen Firefox op staan en ik doe hem altijd op slaapstand, zodat ik meteen verder kan. Zo is het ook handig. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Het lijkt me op zich wel leuk voor op de computer waar ik nu op zit. Hier game ik toch nooit op, dus dan is het wel handig lijkt me. Maar ik wacht nog wel even op wat reviews en zo, ik ga het nog niet zomaar downloaden. En het moet ook wel mogelijk zijn om Photoshop erop te draaien, wat waarschijnlijk niet kan. Reageren
ikt Geplaatst: 15 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2010 Ik heb het niet zo op Chrom[ium] OS. Leuk dat het snel opstart. Maar wat dan? Je kunt er niet zoveel mee, je hebt een internetverbinding nodig. Ik houd het liever op een lokaler besturingssysteem. Wel is het geniaal om [effe] snel iets te checken, indien je een internetverbinding hebt. Dit zou weleens een heel succesvol OS kunnen worden op EEEpc's. Die zijn voor dat doel gemaakt, en met een geavanceerd besturingssysteem als Windows of Linux kun je niet veel. Reageren
paul007 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb het niet zo op Chrom[ium] OS. Leuk dat het snel opstart. Maar wat dan? Je kunt er niet zoveel mee, je hebt een internetverbinding nodig. Ik houd het liever op een lokaler besturingssysteem. Wel is het geniaal om [effe] snel iets te checken, indien je een internetverbinding hebt. Dit zou weleens een heel succesvol OS kunnen worden op EEEpc's. Die zijn voor dat doel gemaakt, en met een geavanceerd besturingssysteem als Windows of Linux kun je niet veel. Dat is waar maar dan heb je wel altijd een internetverbinding nodig op zo'n netbook en daar heb je dan weer zo'n dongel voor nodig of heb ik het nu mis? Reageren
Crypteq Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Ik heb het niet zo op Chrom[ium] OS. Leuk dat het snel opstart. Maar wat dan? Je kunt er niet zoveel mee, je hebt een internetverbinding nodig. Ik houd het liever op een lokaler besturingssysteem. Wel is het geniaal om [effe] snel iets te checken, indien je een internetverbinding hebt. Dit zou weleens een heel succesvol OS kunnen worden op EEEpc's. Die zijn voor dat doel gemaakt, en met een geavanceerd besturingssysteem als Windows of Linux kun je niet veel. Dat is waar maar dan heb je wel altijd een internetverbinding nodig op zo'n netbook en daar heb je dan weer zo'n dongel voor nodig of heb ik het nu mis? Niet persee een dongel, kan ook denk ik via Wifi of een kabel, maar toch zoals ik al zei, dit is gewoon een fail, wie wilt er nu alleen een browser als OS? waar je verder niks anders mee kan dan web gerelateerde dingen? Heb je geen internet dan heb je eigenlijk niks aan het OS, laat google maar bij het zoeken blijven, maar van een OS bouwen hebben ze duidelijk geen verstand van Reageren
Fezz Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 @BC7: Helemaal gelijk, Youtube ben ze ook al verneukd. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 16 augustus 2010 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2010 Het is best interessant voor, zoals TuCo zegt, als je even snel wat wil doen. Het nadeel is dat het altijd in dualboot met iets moet omdat als je iets wil doen wat niet browser gerelateerd is je toch Windows nodig gaat hebben. Daarom zal het niet heel erg aanslaan: alleen werkt het gewoon niet goed. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.