Colleke1 Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 IK snap dus niks van de TRAINER PLACE MANAGER en uh ik word er ook niet veel wijzer van de topics die er over zijn geweest..... is er iemand die dit in normale taal kan uitlegge (geen computer taal enzow) ik ben niet zon computergek ik weet er bijna niks over <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2005 Ik wordt echt geestelijk gehandicapt van sommige nederlands (ik ben er zelf ook een mar goed). Ok hier heb je een heeeeeel uitgebreide uitleg: Je zet place manager aan, dan ga je san andreas spelen. Je wilt je game bijvoorbeeld snel kunnen saven dan ga je voor CJ huis staan drukt op alt+tab en drukt op add place (waarschijnlijk weet je niet wat het betekent het betekent: voeg plaats toe). Er staat: Click here to insert your current location dat betekent: Klik hier om de locatie waar je je nu bevindt in te voegen, klik hier op. Klik dan op add place. Als je hem nu wilt saven maar je bent ver weg van een safe house doe je alt+tab selecteerd My Place (of hoe je de plaats ook genoemd heb) en drukt op teleport (dat betekent teleporteren). Nu ben je weer bij Cj's huis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.