Jump to content

Graphics worden niet goed weergegeven


petersjohny

Recommended Posts

Heb gisteren GTA IV gekocht en geïnstalleerd, maar nu ik het spel begin te spelen, merk ik dat de graphics er niet altijd goed doorkomen (zie bijlage).

Heeft er iemand een idee wat hiervan de oorzaak is?

Alvast bedankt!

Johny

PC specificaties:

Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 32 bits

Processor: Intel Core 2 Duo 1,83 Ghz

RAM-geheugen: 3,00 GB

NVIDIA GeForce 9300M G

post-125196-1281822567,8.png

Link to comment
Delen op andere websites

Je laptop is niet goed genoeg voor GTA IV te spelen, de processor voldoet nog maar net bij een desktop, bij een laptop is dit dus te slecht. De videokaart is ook gewoon niet goed genoeg voor GTA IV. Probeer zoveel mogelijk instellingen op het laagste te zetten, en je drivers up-to-date te houden, maar verder is het probleem moeilijk op te lossen.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je hem al kunt opstarten is min of meer een klein wonder, een desktop 9300 komt al niet eens in de buurt van gta4 spelen, dus laat staan een laptop 9300 die stukken slechter is, hetzelfde geld voor je processor

hou nou is op met dat chagarijnige gedoe man.

Link to comment
Delen op andere websites

dat je hem al kunt opstarten is min of meer een klein wonder, een desktop 9300 komt al niet eens in de buurt van gta4 spelen, dus laat staan een laptop 9300 die stukken slechter is, hetzelfde geld voor je processor

hou nou is op met dat chagarijnige gedoe man.

Wat blaat jij allemaal vriend? Hij doet toch helemaal niet chagrijnig, hij geeft gewoon een antwoord op een vraag. Dus wat hier nu gebeurt is dat jij onzin lult en je offtopic post.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien Patch installeren? Werkte wel voor mij en ik heb ook een laptop en heb er er ook 5 games op die het doen. Waaronder twee 15/16 gig games.

BTW Hij klinkt meestal wel zovan hahah jy met je kut dit en kut dat ik heb het beste enzo...

Bewerkt: door JordanMaster
Link to comment
Delen op andere websites

Een patch gaat niks uitmaken. Zijn laptop draait hem niet, en zal hem ook nooit draaien.

Ook vind ik dat jullie gekut op wesley wel iets te ver gaat. Elke post die hij maakt wordt nou bestempeld als onzin en chagerijnig, lijkt het wel. Ik weet zeker dat als ik die post had neer gezet, er geen negatief woord over gesproken zou worden. Over de opbouw van de post, zeg maar, de woordkeuze. Meh, jullie weten wel wat ik bedoel.

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

dat je hem al kunt opstarten is min of meer een klein wonder, een desktop 9300 komt al niet eens in de buurt van gta4 spelen, dus laat staan een laptop 9300 die stukken slechter is, hetzelfde geld voor je processor

hou nou is op met dat chagarijnige gedoe man.

Dude, voordat jij op mij gaat klagen moet je misschien zelf eens ophouden met je gespam, ongelofelijk irritante posts en bijdehandte gedrag, zodra jij dit eens oplost mag je over mij gaan klagen. Verder is onze definitie van chagrijnig ook behoorlijk verschillend lijkt het.

Misschien Patch installeren? Werkte wel voor mij en ik heb ook een laptop en heb er er ook 5 games op die het doen. Waaronder twee 15/16 gig games.

BTW Hij klinkt meestal wel zovan hahah jy met je kut dit en kut dat ik heb het beste enzo...

Dus omdat het op jou laptop na een patch ook werkte werkt het bij hem ook? zijn hele laptop voldoet niet, daar gaat een patch niks aan verhelpen hoor

@Hayte; Dank je voor het opkomen, lijkt idd wel dat het gebeurt omdat ik het ben, naja maakt mij niet uit, diegene die klagen zijn de grootste noobs van gtaforum en zijn zelf 1000 keer erger :puh:

Bewerkt: door wesley123
Link to comment
Delen op andere websites

Meestal werken games uit de winkel niet geweldig.

Ik zal hem terugbrengen. En een nieuwe kopen.

Meestal werken games uit de winkel niet geweldig? Waar slaat dat op dan? die werken nog het best. Met downloaden werkt het niet zo geweldig.

Link to comment
Delen op andere websites

noobs? haha :schater: verzin een beter woord man. Kom je te weinig buiten ofzo?

het was neit naar je bedoelt ofzo maar okee, leuk dat je je aangesproken voelt, zegt meer iets over jou en ook hoe je zelf weet wat je houding is op het forum dan over mij(btw houd op met mensen 'helpen' als je neit weet waar je het over hebt)

Meestal werken games uit de winkel niet geweldig.

Ik zal hem terugbrengen. En een nieuwe kopen.

Ja tuurlijk, alsof ze een groot deel van de drukken fout laten gaan. Dat er af en toe een foute tussen zit kan gebeuren, maar dat het meestal is is pure onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

noobs? haha :schater: verzin een beter woord man. Kom je te weinig buiten ofzo?

het was neit naar je bedoelt ofzo maar okee, leuk dat je je aangesproken voelt, zegt meer iets over jou en ook hoe je zelf weet wat je houding is op het forum dan over mij(btw houd op met mensen 'helpen' als je neit weet waar je het over hebt)

Meestal werken games uit de winkel niet geweldig.

Ik zal hem terugbrengen. En een nieuwe kopen.

Ja tuurlijk, alsof ze een groot deel van de drukken fout laten gaan. Dat er af en toe een foute tussen zit kan gebeuren, maar dat het meestal is is pure onzin.

Nee, ik bedoel het zo: ik heb laatst een game gekocht en geïnstalleerd. hij bleef hangen en kwam niet verder. zelfs niet na een nacht. Ik heb hem terug gebracht,

en een nieuwe meegenomen. toen kwam er weer die error. Dus heb ik hem via steam gekocht, en dat deed het.

Dus misschien een tip voor petersjohnny.

Link to comment
Delen op andere websites

DVD's doen het niet, downloaden wel. Dvd's niet, downloaden wel... DVD's.. Waar doe je de DVD's in... OH JA, EEN DVD DRIVE. Had je die al gecontroleerd voor je het spel drie keer ging kopen? :7 GTA IV gaat niet werken op de TS z'n laptop, al downloadt hij hem, koopt hem, eet hem, hij gaat niet werken.

En JM, serieus, wat is jouw probleem. Je loopt wesley te spamstalken, gaat totaal offtopic reageren en flamen op zijn aars hoe chagerijnig en onaardig zou zijn, terwijl het enige wat ik JOU heb zien lopen doen is bitchen. Nog geen enkel nuttig on-topic woord heb ik van jou gehoord die ook echt iemand heeft geholpen ergens. Serieus gast, doe normaal.

Link to comment
Delen op andere websites

Meestal werken games uit de winkel niet geweldig.

Ik zal hem terugbrengen. En een nieuwe kopen.

Ik heb wel eens gelezen dat we al geluk mogen hebben dat programma's zo weinig crashen.

Als er fouten in je GTA zitten ligt dat aan R* en niet aan de winkel (tenzij zij de DVD beschadigen)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...