Jump to content

Help mijn GTA IV werkt niet meer


GTAisgang

Recommended Posts

hoi ik was bezig met mijn gta iv te verwijderen en toen zag ik dit: nywbvb.jpgdus hij de-instaleerde niet alles

ik moet eerlijk zeggen dat de instalatie ook niet vlekkeloos is verlopen wan mijn instalatie was net klaar en toen druke ik op next en toen restarte mijn computer opeens, maar er was geen vrag van wilt u nu de computer opnieuw starten?

deze opties kreeg ik te zien tijdens mijn de-instalatie:

dnhm6e.jpg

en zo ziet mijn gta iv map eruit nu uit: 15wc4lh.jpg

plees help me

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de 'Remove' optie al geprobeerd hebt, kun je proberen om een uninstall programma (zoals CCleaner o.i.d.) downloaden die de restjes uit het register verwijdert etc.

Maar voor je dat doet, kijk eerst even of IV nog tussen de lijst me geïnstalleerde programma's staat (Configuratiescherm > Programma's > Een programma verwijderen). Dan kan je 'm via daar alsnog proberen te verwijderen.

Link to comment
Delen op andere websites

:-(:-( ja ik heb de remove optie geprobeert dan geeft hij dat aan (het eerste plaatje)

en dan stopt hij ermee, en hij staat nog in configuratie schermen ik krijg hem er niet uit! ik heb al geprobeert om de map te verwijderen maar omdater er een file in staat (die ik niet kan verwijderen) kan de map ook niet weg

nu kan ik nooit meer gta iv spelen :-(:-(

Link to comment
Delen op andere websites

lees je de helft uberhaupt wel?:7

ja maar als ik op remove klik krijg ik wat er op het eerste plaatje staat, probeer ik de map GTA IV te verwijderen weigert hij omdat er een RGSC map in staat die ik niet kan verweideren

ik vind echt heel k*t snappie ik kriijg hem er niet af gta iv is toch e leukste games die ik heb

Link to comment
Delen op andere websites

:-(:-( ja ik heb de remove optie geprobeert dan geeft hij dat aan (het eerste plaatje)

en dan stopt hij ermee, en hij staat nog in configuratie schermen ik krijg hem er niet uit! ik heb al geprobeert om de map te verwijderen maar omdater er een file in staat (die ik niet kan verwijderen) kan de map ook niet weg

nu kan ik nooit meer gta iv spelen :-(:-(

Aan huilebalken hebben we niks en als je zo melodramatisch blijft doen gaan we je ook niet verder helpen.

Ga in veilige modus (zoek zelf even op hoe het moet) en verwijder de map van GTA IV. Download daarna CCleaner en laat deze het register opschonen in veilige modus. Kijk dan of de installatie van GTA IV weer opnieuw geprobeerd kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

lees je de helft uberhaupt wel?:7

ja maar als ik op remove klik krijg ik wat er op het eerste plaatje staat, probeer ik de map GTA IV te verwijderen weigert hij omdat er een RGSC map in staat die ik niet kan verweideren

ik vind echt heel k*t snappie ik kriijg hem er niet af gta iv is toch e leukste games die ik heb

kun je proberen om een uninstall programma (zoals CCleaner o.i.d.) downloaden die de restjes uit het register verwijdert etc.

Nou dat is 3 posts geleden, volgens mij lees jij de helft niet

Link to comment
Delen op andere websites

ja dag, ik heb je nu al 2 keer gevraagt om de posts te lezen maar jij verdomt het, zoek het zelf maar uit, het antwoord staat gewoon in het dikgedrukte en ook Galiorix heeft je al gezegt, maar jij verdomt het gewoon om te lezen, je zoekt het zelf maar uit

Link to comment
Delen op andere websites

als die optie in beeld kwam zou ik het doen, maar die kwam niet tijdens mijn de instalati

Die optie is te vinden in de map van het spel zelf. :puh:

Maar aangezien OP de hele map al heeft verwijderd, no revoke license anymore :D

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

trouwens ook ongelofelijk dom, eerst de map verwijderen en dan pas uninstall doen, dan is het neit raar dat je die error krijgt. revoke license haalt ook de Securom codes weg maar revoke license kan moeilijk gestart word als die er neit is.

Maarja het maakt niks uit dat we hem dit vertellen, hij leest het toch niet, want de antwoorden zijn al lang gegeven hoe je dit kunt fixen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...