Jump to content

Help mijn GTA IV werkt niet meer


GTAisgang

Recommended Posts

moet je horen wie het zegt, de persoon die mij aanvalt op iets wat neit eens voor hem bedoelt was.

Maar even serieus, hoe meot ik het anders zeggen dan? Er is weinig onaardigs aan die post hoor ;) ik zeg waar het op staat, er is echt niks onaardigs aan mijn post. En daarbij, wat jij nu doet is al helemaal niet aardig, irnoisch trouwens, dat ik nu een grote mond van je krijgt met dat een post waaraan helemaal niks fout is die als 'onaardig' word bestempelt, maar jou post zelf duizend keer erger is ;)

Maarja, om je tevreden te stellen;

Hayte schatje, de hele map is leeg dus is revoke license er neit en kan hij die ook neit starten, het spijt me enorm dat dit gesneuvelt is, maar ik houd nog steeds van je hoor, love you! XXX

Nou, dat klinkt ook niet erg fijn, maarja anders ben ik neit aaridg he ;)

En btw, als je dan toch op me wil klagen zorg dan op zijn minst dat je post niet de fout bevat waar je mij op wilt wijzen, dan kom je wat overtuigender over ;)

Love you! XXX

Link to comment
Delen op andere websites

Wesley, schattebout, zou Revoke License ook werken als iemand anders hem de exe stuurt? Het lijkt mij immers alleen te gaan om de code die verbonden is met de pc... Of anders moet GTAisgang even naar veilige modus komen (bij het opstarten krijg je altijd een scherm te zien van de persoon die je pc gemaakt heeft, of een ander merk, daarna op F8 rammen en op Veilige modus klikken), en dan, zoals al gezegd is, dat mapje verwijderen en een registry cleanup met CCleaner doen.

Link to comment
Delen op andere websites

schat, dat is best wel een goed idee om revoke license van een andere lief iemand te sturen. Die tool leest ten slotte gewoon de registercodes van securom, die je dus kunt laten verwijderen door het programma, dat is nuttig bij het doorverkopen van spellen(al zit je dan nog steeds met GFWL te kloten, dus is dat eigenlijk nutteloos)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...