Jump to content

End of the line

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben eindelijk bij de laatste missie van gta nl. End of the line. Alles gaat goed maar nu zit ik vast met de missie omdat ik de brandweerwagen onmogelijk kan bijhouden. Hij rijdt echt veel te snel! Ligt het aan mij, aan de computer of is het gewoon zo? :?

Bedankt!

Geplaatst:

Het is al een hele tijd geleden dat ik die missie heb gedaan, maar volgens mij rijd die brandweerauto best wel snel. Maar naar een paar keer zal het je wel lukken! :tu:

Geplaatst:

Het moet goed te doen zijn normaal. Je auto is bullet en fireproof tijdens het deel dat je zelf moet rijden dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Ik heb nog wel een tip: als Tenpenny op een gegeven moment een zandweg indraait (ergens in de buurt van El Corona) moet jij dat niet doen maar gewoon de weg blijven volgen. Je snijdt dan een heel stuk af en je kan wat inhalen als je achter bent geraakt. Tenpenny zal op diezelfde weg weer tevoorschijn komen.

Click here to view the SnapMap

Geplaatst:

Dat gaat denk ik niet werken Rikzone.

Nitro werkt eigenlijk alleen goed op lange rechte stukken weg. En al helemaal niet op kronkelige en heuvelachtige zandweggetje. Dan zijn er ook nog door Los santos een aantal heuvels waar je vanaf rijdt en bruggen. Nitro vergroot de kans dat je de controle over je voertuig verliest. En dat is het laatste wat je in dit gedeelte kan gebruiken.

Geplaatst:

Hoi,

Ik ben eindelijk bij de laatste missie van gta nl. End of the line. Alles gaat goed maar nu zit ik vast met de missie omdat ik de brandweerwagen onmogelijk kan bijhouden. Hij rijdt echt veel te snel! Ligt het aan mij, aan de computer of is het gewoon zo? :?

Bedankt!

Je kan hem ook bijhouden door een lekker snelle auto te pakken.

Geplaatst:

Hoi,

Bedankt!

Volgens mij niet, CJ stapt gewoon een auto in.

Je moet gewoon gassen en op tijd remmen.

Nitro zal ik je afraden!

MVG. Kratod :bier:

Geplaatst:

Hoi,

Bedankt!

Volgens mij niet, CJ stapt gewoon een auto in.

Je moet gewoon gassen en op tijd remmen.

Nitro zal ik je afraden!

MVG. Kratod :bier:

Ja, het is ook een tijd geleden dat ik missie's deed o.a end of the line.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik haalde dat stuk met die brandweer in 1x :puh:

Als je door een bocht moet remde ik niet mr liet mn auto gwn doorrolle. En als ik dan echt te sloom ging ging ik weer wat gasse.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Tijd geleden dat ik deze missie deed, maar 1 tip is:

Alleen op de brandweerwagen concetreren.

Dit is een techniek die racers op het circuit gebruiken, ze volgen hun voorstander door op hun achterste te concetreren.

De weg etc. is geen punt.

Schakelen is in dat geval automatisch iets bij racers, maar gelukkig hoef jij dat niet te doen.

Slechts concetreren op de brandweerwagen, geen hoop opgeven als hij ver weg is. Want er zijn stukjes dat hij iets verder is. Maar het is niet de bedoeling dat je hem dood maakt.

Als jij dichterbij komt, duw je hem als het ware weg. Dit om de reden omdat hij op het einde crasht van de brug in Ganton. Dus alleen achtervolgen! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...