Jump to content

gun sound toevoegen aan een mounted minigun (by myself)


gerbill

Recommended Posts

he allemaal.

ik heb nu een mounted minigun script gemaakt.(met wat hulp van topics op sa-mp forum)

maar daar staat nergens hoe je de sound van de minigun toevoegd.

ik heb hier men inc. file: (daar staat eigenlijk alles in)

http://pastebin.com/cw3zzA8B

en hier de file met de file waar de miniguns staan:

http://pastebin.com/rRBUK1qB

o ja, ik wil alleen dat hij geluid maakt als hij schiet en als hij iemand ziet dat je dan een soort biep hoort.

maar als hij eenmaal schiet mag er geen biep klinken.

ik heb overal gezocht maar ik kan geen oplossing vinden en zelf kom ik er niet uit.

dus ik hoop dat iemand me kan helpen.

GR Niels

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Je breekt gelijk al twee van de voorwaarden van een script die niet van jou is. Hier heb je namelijk het script gedownload. Je hebt alleen de naam van de auteur (TheShadow from Germany) veranderd naar jouw naam. Het gaat hier om deze voorwaarden:

- Don't claim it as your own.

- Don't remove my credits.

Dit is niet netjes, dus wil ik je vragen in het vervolg gewoon de voorwaarden op te volgen.

----

Over jouw vraag: Het is niet mogelijk om een minigun geluid toe te voegen. De enige manier om geluid te laten afspelen is via PlayerPlaySound, alleen heeft die alleen de standaard San Andreas geluiden. Je kan je eigen geluiden laten afspelen via plugins. Deze zijn alleen lastig, aangezien iedereen die dat geluid wil horen, ook een programma moet installeren. Als je toch een van deze plugins wil proberen: Klik en Klik.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit vind ik overigens ook niet netjes van je, iemand steekt zoveel moeite in een script en jij kopieerd het gewoon en zegt dan zelfs nog dat JIJ het maakte? Dit vind ik echt heel zielig.

srry dat doe ik altijd automatisch namen veranderen in de pwns

alleen met wat ik zij bedoelde ik dat ik ze geplaatst had.

en bedankt voor het helpen :).

en srry zal volgende keer weer veranderen voor posten

alleen nu ben ik nog een doetje in het scripten (pas een week bezig en bijna men gamemode af)(wel hoop sa-mp forums hulp nodig gehad)

en ik zou niet weten hoe ik in die .inc die sound laat afspelen als hij beschoten word.

en ik krijg ook een error tijdens starten van samp server van dit: error opening audiopacks/default_pack/minigun_fire.wav for crc check. hoe zorg ik ervoor dat die error stopt?

Bewerkt: door gerbill
Link to comment
Delen op andere websites

Toch mag je NOOIT de naam wijzigen in die van jezelf.

i know i know maar dat doe ik altijd voor mezelf om het makkelijker te maken ik was alleen nu vergeten het terug te veranderen voor ik het poste (srry nog daarvoor)

maar mag ik nu real andwoord en ook om van die errors en zo af te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...