Jump to content

Security Suite


Phoenyxar

Recommended Posts

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik geen flauw benul heb waar ik dit moet zetten, ik kom ooit amper in deze delen van het forum, dus weet ik het niet zo goed...

Wel, ik heb sinds vandaag een probleem met een immens irritant programma genaamt: Security Suite

-Ik heb geen flauw benul hoedat het ineens is binnengeraakt

-Het blokkeert ongeveer alles wat ik kan doen (Windowstoepassingen dan)

-Elke keer als ik IE open komt dit:

'Internet Explorer Warning - visiting this web site may harm your computer!

Most likely causes:

The website contains exploits that can launch a malicious code on your computer

Suspicious network activity detected

There might be an active spyware running on your computer

What you can try:

-Purchase for secure Internet surfing (Recommended).

-Check your computer for viruses and malware.

-More information

Natuurlijk leiden die links ook allemaal doodleuk naar een site waar je keuze hebt tussne verschillende beveiligingsprogramma's van Security Suite:

Security Suite Basic; Security Suite Pro; Security Suite Platinum

Ik kan niet via IE op internet, wat ik immens irritant vind, aangezien BFH enkel werkt via IE bij mij.

Verder kan ik ook gewoon niks anders van Windows meer openen of gebruiken. Kan iemand mij meer uitleg geven hoe ik dit verdomde ding eraf kan krijgen.

(En ja ik heb al 2 keer heropgestart)

Ik kan ook niet voor screens zorgen want hij blokkeert Paint...

Alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, even een domme vraag... hoe start ik in veilige modus op :$ ?

Ah even als tpevoeging: ik heb via het programma kunnen achterhalen waar dit is gestokeerd:

C:\Users\Lennart.PC_van_murielle\AppData\Local\iddbiltno\

Er stonden wat extra tekens voor en achter die ik er heb afgehaald zodat hij ttenminste werkte...

Hierin zit dan een bestand met de naam 'nerpwmushdw'

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Om in F* te komen moet je voordat Windows start herhaaldelijk op F8 rammen. Dan krijg je de keuze om Windows op verschillende manieren op te starten: Ik raad je aan om "Veilige modus met netwerk" te kiezen: Dan kun je daar Malwarebytes gewoon downloaden. Misschien kun je nog beter, geen netwerk kiezen, en malwarebytes op een USB stick zetten van een andere computer. Dan in veilige modus installeren.

Ook raad ik je fftjes aan om na het schoonmaken/scannen met Malwarebytes ook eens met CCleaner het register op te schonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok, ik laat ondertussne Avast alvast een scan doen, wanneer die gedaan is even controleren.

Daarna eens heropstarten hoe is uitgelegt en ik zal daarna is verderkijken naar Malware...

Ik heb ook al ontdekt dat het programma enkel op mijn account is gestokeert, de verleiding waakt weer om een ander account aan te maken en dit maar te verwijderen :$

Link to comment
Delen op andere websites

Aan te raden is om ook buiten het register te scannen al je cookies en andere internet bestanden te verijderen.

Ook je TEMP folders leeghalen is een must, hierin zitten nog vaan 'back ups' van zulke rogue software.

Er zijn 2 temp folders;

C:/Windows/TEMP

C:/Gebruikers/Jounaam/Appdata/Local/Temp

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...