Joriz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 Nu we al een heleboel over San Andreas weten kunnen we zelf al aardig goed een plattegrond maken. Ik heb deze plattegrond snel in elkaar geknutselt als voorbeeld. Ik maakte gebruik van werkenlijk geografische statistieken, de informatie die we over San Andreas weten en een hoop fantasie. Je wint hierbij de eer en dat is voorlopig alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fa-master Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 tja heb is niet zeker welke map het is maar wat wel zeker is dat het een tof game is!!!!!!greetz fa-master ------ [Chironu] Dit rekenen wij onder SPAM-posts! Uitkijken daarmee! :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 28 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2004 tja heb is niet zeker welke map het is maar wat wel zeker is dat het een tof game is!!!!!!greetz fa-master Uhm :huh: Volgens mij zit je een beetje in het verkeere topic... ...best wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 30 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2004 ow, ik denk dat ik niet zal winnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ironfist Geplaatst: 4 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 juli 2004 die van jou vind ik juist mooi,zet er wel de namen bij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 8 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 juli 2004 Wow.. :blink: De fantasie is hier erg rijk! Keep up the Good work! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 Niemand post nog een plattegrond Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 tja kijk ik wil wel een map maken,maar met welk programma doen jullie dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2004 tja kijk ik wil wel een map maken,maar met welk programma doen jullie dat? Probeer het gewoon met Paint als je van andere progjes geen verstand hebt. Paint is het makkelijkst :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 paint is klote! kijk ik kan wel werken met andere progjes maar met welke doen jullie dan?? en trouwens ik heb dat lettertype van san andreas gewdownload,hoe moet ik die gebruiken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 Ik heb em met paint gemaakt :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 16 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2004 met paint?? hoe doe je dat water enzo dan en die bosjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 Komaan zeg even je brains gebruiken. Zoeken op google naar afbeeldingen enzo en daar dan water of gras of zand uitknippen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 paint is klote!kijk ik kan wel werken met andere progjes maar met welke doen jullie dan?? en trouwens ik heb dat lettertype van san andreas gewdownload,hoe moet ik die gebruiken? Paint is normaal, voor makkelijke dingen. Ik werk meestal met Photoshop. Offtopic: Die SA Lettertype moet je hier inzetten: C:\WINDOWS\Fonts Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 juli 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 juli 2004 thnx man. en trouwens waar kan je fotoshop downloaden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.