Davedavy Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 (bewerkt) Ik snap iets niet, ik heb gewoon Gmod 9 gedownload(wat gratis is) geinstalleerd. kijk ik in de map, zie ik nix, behalve allemaal mapjes wat je nodig heb, maar geen Gmod zelf, Help, Je moet wel steam hebben. EDIT: Gmod 9 is het spel niet @ hierboven , ben jij valve fan? zoja , welke valve games heb je, ik ben ook valve fan ^^ Mijn bezittingen: L4D2 TF2 CS:S HL2 epi 1 HL2DM gmod Portal en hldms ^^ ( en ook nog hl2 los coast mr dat doet er nie toe ) Op steam heb ik: Team fortress 2, Bully, Quantum of Solace, Half life 2(en ep: 1/2) en Counterstrike source, and at last but not least: Garry's mod. PS: Heb jij L4D2? Als je de kopie erbij hebt, zou je die dan aan mij willen geven? Hoe kun je zien of er een kopie bij zit ? Bewerkt: 28 november 2010 door davedavy Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Ik snap iets niet, ik heb gewoon Gmod 9 gedownload(wat gratis is) geinstalleerd. kijk ik in de map, zie ik nix, behalve allemaal mapjes wat je nodig heb, maar geen Gmod zelf, Help, Je moet wel steam hebben. EDIT: Gmod 9 is het spel niet @ hierboven , ben jij valve fan? zoja , welke valve games heb je, ik ben ook valve fan ^^ Mijn bezittingen: L4D2 TF2 CS:S HL2 epi 1 HL2DM gmod Portal en hldms ^^ ( en ook nog hl2 los coast mr dat doet er nie toe ) Op steam heb ik: Team fortress 2, Bully, Quantum of Solace, Half life 2(en ep: 1/2) en Counterstrike source, and at last but not least: Garry's mod. PS: Heb jij L4D2? Als je de kopie erbij hebt, zou je die dan aan mij willen geven? Hoe kun je zien of er een kopie bij zit ? Als je deze koopt: Klik en dan de left 4 dead 2 four pack koopt. Reageren
Davedavy Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Aw nee Maar hij is nu maar 5 euro! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 28 november 2010 Rapport Geplaatst: 28 november 2010 Aw nee Maar hij is nu maar 5 euro! Dan denk ik dat ik 5 euro in het spel ga steken Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Weet iemand hoe je een lift maak in het spel? Stuur me een link, omschrijf het in een post, of laat me een eenvoudig filmpje zien!! Reageren
Svenie Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 (bewerkt) Weet iemand hoe je een lift maak in het spel? Stuur me een link, omschrijf het in een post, of laat me een eenvoudig filmpje zien!! Misschien heb je iets aan dit filmpje? Als het dit niet is wat je bedoelt, bekijk deze dan even: (effectief een lift) Klik (lift met verschillende verdiepen) Bewerkt: 3 juni 2011 door Svenie Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 3 juni 2011 Rapport Geplaatst: 3 juni 2011 Bedankt! Ik ga hem zodirect proberen Reageren
GTA freakje Geplaatst: 18 juli 2011 Rapport Geplaatst: 18 juli 2011 Een erg leuke mod om eens uit te proberen is spacebuild 3. Je krijgt dan maps met een ruimte en dan kan je de ruimte in. Je kan dan een kleine fighter spawnen en gelijk vliegen of je kan een groot schip bouwen met hoverballs en thrusters. Life support 3 hoort erbij en dan moet je met allemaal apparaten zien te overleven. Het duurt even voordat je alles begrijpt maar als dat lukt is het de moeite waard. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 30 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 30 augustus 2011 Gmod werkt alleen met games van valve Reageren
Basssss Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 Gmod werkt alleen met games van valve Wat denk jij dan? In principe werkt Garry's Mod enkel met games die dezelfde engine gebruiken: de Source Engine. Als jij denkt dat Garry's Mod met elk spel werkt, dat is zoiets als een GTA mod installeren in Crysis 2 of een of andere My Little Pony game. Dat gaat dus echt niet werken. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 5 september 2011 Rapport Geplaatst: 5 september 2011 (bewerkt) Grand theft my little pony zou wel awsome zijn... Maar ik heb het ook, ben alleen nog een noob erin... Bewerkt: 5 september 2011 door Redfire18 Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Ik heb l4d2 gekocht via steam, nu heb ik geen extra l4d2 props in gmod, klopt dat? Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Je kan in het menu van GMOD op Contens ofzoiets klikken, daar kan je L4d2 volgens mij aanzetten, mischien dat je dan wel props hebt. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Je kan in het menu van GMOD op Contens ofzoiets klikken, daar kan je L4d2 volgens mij aanzetten, mischien dat je dan wel props hebt. Heb ik al gedaan, werkt niet Reageren
Crypteq Geplaatst: 12 september 2013 Rapport Geplaatst: 12 september 2013 Meerdere mensen hier die ook de prophunt gamemode spelen? Ja ik weet, is oude topic, maar zonde om een nieuwe topic ervoor te openen als er al een topcic voor is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.