stefie10 Geplaatst: 3 juni 2014 Rapport Geplaatst: 3 juni 2014 Erg leuk om te spelen vooral samen met je vrienden de gamemode prop hunt love it . Reageren
Votair Geplaatst: 8 juni 2014 Rapport Geplaatst: 8 juni 2014 Wie keer samen GMod doen? Mijn steamnaam: Votair Reageren
Crypteq Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Wie keer samen GMod doen? Mijn steamnaam: Votair Gewoon standaard of een bepaalde gamemode?Zelf speel ik vaak ook prophunt. Steamnaam is gewoon hetzelfde als forumnaam. Reageren
Dexist Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Ik speel ook vaak Trouble in Terrorist Town! Wil je een keer met mij spelen?(ik speel vaak met andere vrienden) voeg me maar toe op steam. -Dexist Reageren
Basssss Geplaatst: 9 juni 2014 Rapport Geplaatst: 9 juni 2014 Voor de mensen die graag Trouble in Terrorist Town spelen, ik kwam vanochtend deze video tegen: Trouble in Terrorist Town in real life. Reageren
Votair Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Voor de mensen die graag Trouble in Terrorist Town spelen, ik kwam vanochtend deze video tegen: [media] [/media]Trouble in Terrorist Town in real life. Haha! Geniaal filmpje! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 juni 2014 Rapport Geplaatst: 13 juni 2014 Gmod Tower is ook erg leuk! Enige nadeel is dat de servers in de US staan en je dus vaak lagged. Reageren
Votair Geplaatst: 15 juni 2014 Rapport Geplaatst: 15 juni 2014 (bewerkt) Gmod Tower is ook erg leuk! Enige nadeel is dat de servers in de US staan en je dus vaak lagged. Dat is dan best klote. Maar zijn er gen EU servers voor die gamemode? Bewerkt: 15 juni 2014 door Votair Reageren
.Sharingan Geplaatst: 19 juni 2014 Rapport Geplaatst: 19 juni 2014 (bewerkt) Gmod Tower is ook erg leuk! Enige nadeel is dat de servers in de US staan en je dus vaak lagged. Dat is dan best klote. Maar zijn er gen EU servers voor die gamemode? Geen idee eigenlijk. Als je overdag speelt op GMT is het wel te doen qua lag. Bewerkt: 19 juni 2014 door .Sharingan Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Guys, er zijn denk ik wel een paar mensen hier die g-mod spelen. Waarom geen meet-up? Een avondje alleen wat GTA-F mensen in murder, prop-hunt en wat g-mod allemaal te bieden heeft. Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 20 juni 2014 Rapport Geplaatst: 20 juni 2014 Wie wilt vanavond met mij een Prophunt doen? Reageren
Crypteq Geplaatst: 20 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2014 Is er nog animo voor een meeting, lekker een avond gezellig verschillende gamemodes spelen? Indien zo, dan kan er een meeting georganiseerd worden. Reageren
KoningJesper Geplaatst: 21 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2014 Ik heb TF2 dus ik ga t vanavond ff uit proberen ! Reageren
.PhoeniX. Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Ik heb een paar dagen geleden Garry's Mod gedownload. Wel een leuke game, beetje rondkloten. Maar als ik een server wil joinen loop het erg vaak vast, zijn er nog meer leden die hier last van hebben?? Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 24 oktober 2014 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2014 Dan heb je een bepaalde game niet waarvan de server objecten gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.